Popeyes z limitowaną wersją słynnej kanapki i aplikacją mobilną. “Czytamy wszystkie komentarze”
Popeyes oficjalnie ogłosił, że udostępnia klientom aplikację mobilną do ułatwienia składania zamówień. Przy okazji wprowadził do oferty limitowaną edycję swojej słynnej kanapki z kurczakiem - Supreme Chicken Sandwich. Z aplikacją kanapka dostępna jest bez kolejek.
Czym jest Popeyes?
Popeyes, czyli inaczej Popeyes Louisiana Chicken, to amerykańska sieć restauracji typu fast-food, która powstała w 1972 roku w Nowym Orleanie. Dysponuje ponad 4200 lokali na całym świecie. W Polsce pierwsza restauracja została otwarta w lipcu 2023 roku we Wrocławiu. Popeyes dostępny jest również w Warszawie oraz w Szczecinie. Głównymi konkurentami na polskim rynku są dla amerykańskiej sieci specjalizującej się w smażonych kurczakach: McDonalds, KFC oraz Burger King.
Supreme Chicken Sandwich w specjalnej ofercie
Supreme Chicken Sandwich to kanapka będąca połączeniem dwóch produktów: kanapki Chicken Sandwich oraz frytek Supreme Fries. W jej składzie znajduje się pierś z kurczaka, sos majonezowy, sos serowy, szczypiorek, ogórki i bułka typu brioszka. Produkt dostępny jest tylko dla posiadaczy specjalnej aplikacji Popeyes.
Amerykańska sieć przekonuje, że od samego startu w lipcu 2023 bacznie obserwuje opinie internautów prowadząc skrupulatny monitoring sieci. Z pewnością jest to konieczne, aby móc skutecznie rywalizować na niełatwym rynku z graczami, którzy już od lat prowadzą swoje restauracje w Polsce.
- Od pierwszego dnia, kiedy pojawiliśmy się w Polsce uważnie czytamy wszystkie komentarze i opinie naszych gości w mediach społecznościowych. Kultowa kanapka Chicken Sandwich i frytki Supreme Fries pojawiały się w topce najbardziej oczekiwanych produktów, więc do tego połączenia po prostu musiało dojść. Wraz z launchem kanapki Supreme Chicken Sandwich rozpoczynamy też oficjalne działanie aplikacji mobilnej dając naszym gościom kolejne ułatwienie do składania zamówień na miejscu w naszych restauracjach, za to bez kolejek. Niebawem rozwiniemy jej kolejne funkcjonalności - tłumaczy Jakub Aleksandrowicz, Marketing Director w Popeyes.