Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Popularna sieć wchodzi do Polski. Wiemy, gdzie otworzy pierwszy sklep
Mateusz Wyderka
Mateusz Wyderka 16.05.2024 15:13

Popularna sieć wchodzi do Polski. Wiemy, gdzie otworzy pierwszy sklep

Piekarnia, kobieta
Fot. Unsplash.com/Jonathan Borba

Luca debiutuje w Polsce. Rumuńska sieć piekarni po podbiciu rodzimego rynku rusza na podbój kraju nad Wisłą. Pierwsza piekarnia marki pojawi się jeszcze w maju w Warszawie. Czy Polacy tak jak Rumuni, pokochają te wypieki? 

Luca to popularna w Rumunii sieć piekarni

Luca to założona w 2010 r. sieć piekarni, która podbiła rumuński runek. W swoim kraju posiada 150 placówek. 

Firma stawia na wysoką jakość swoich produktów, oferowanych w przystępnych cenach. Szybkość obsługi, wygoda i dostępność - to wyznaczniki, którymi kierują się zarządzający Lucą. Z założenia piekarnie obecne są w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych, w sąsiedztwie kampusów uczelni  oraz dzielnicach mieszkaniowych o dużej gęstości zaludnienia.

Zamykają sklepy i zwalniają pracowników. Słynna firma odzieżowa zbankrutowała

"Ty jesteś w drodze, my jesteśmy po drodze"

Hasłem przewodnim rumuńskiej sieci piekarni jest “Ty jesteś w drodze, my jesteśmy po drodze”. Firma stara się być blisko swojego klienta. W ofercie oprócz pieczywa i przekąsek możemy znaleźć również kawę. 

ZOBACZ: PKO BP wypłaci fortunę za dokument z PRL. Niektórzy dostaną nawet 26 tys. zł

Docelową dla sieci grupą są tzw. klienci grab&go, którzy przychodzą po szybką przekąskę po drodze do pracy, na uczelnię czy podczas przerwy obiadowej. 

Nasi klienci zazwyczaj się spieszą i szukają produktu, który mogliby łatwo zjeść, idąc pieszo albo jadąc samochodem. Cała strategia rozwoju jest skoncentrowana na realnych potrzebach klientów, bez względu na to, czy mówimy o produktach, usługach czy też o doświadczeniu zakupowym - podkreśla Piotr Wilczyński, dyrektor finansowy LUCA.

Piewszy sklep Luca powstanie w warszawskim Śródmieściu

Rynek polski jest dojrzały, a z punktu widzenia zwyczajów konsumenckich podobny do rynku rumuńskiego. Polscy klienci mają potencjał, aby docenić misję LUCA, która oferuje klientom produkty bardzo dobrej jakości, o autentycznym smaku, pieczone na miejscu i szybko podawane, zgodnie z dewizą DOBRE RZECZY, DOBRZE ZROBIONE- dodaje Wilczyński.

ZOBACZ: Ważny komunikat banku PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów

Pierwszy sklep Luca powstanie w Warszawie przy ul. Ludwika Waryńskiego 3A, a więc blisko ruchliwego Placu Konstytucji i stacji metra Politechnika. Doskonale więc wpisuje się w założenia firmy. Co ciekawe debiut sieci na polskim rynku zapowiedziany został już w 2021 r. Otwarcie warszawskiego punktu nastąpi już 21 maja. 

Ciasto robi różnicę. Próbując naszych produktów, odkrywasz złożoną kombinację smaku, konsystencji i aromatu, które razem tworzą doświadczenie jedyne w swoim rodzaju. Przykładowo, jeżeli chodzi o wyroby piekarnicze, stworzyliśmy specjalny rodzaj ciasta, którego cechy odpowiadają stylowi życia klientów - podsumowuje. 

W ciągu 14 lat swojego istnienia firma stworzyła 2700 miejsc pracy i cieszy się opinią pracodawcy, który stawia na rozwój swoich pracowników. 

Źródło: Interia/Informacje prasowe

Tagi: pieczywo rynek