Potężna awaria w PKO BP. Klienci nie mogą dostać się do pieniędzy
W banku PKO BP ma miejsce awaria, która uniemożliwia dostanie się klientom do swojej aplikacji mobilnej. Sprawę opisał portal bankier.pl.
Największy bank w Polsce zmaga się z awarią aplikacji do bankowości internetowej.
Awaria w PKO BP
Pierwsze problemy klienci banku zaczęli zgłaszać po godz. 14, kiedy nie mogli zalogować się do swojej aplikacji internetowej.
"Wystąpił błąd. Coś poszło nie tak, ale już nad tym pracujemy. Spróbuj ponownie później" - komunikat o takiej treści czytają klienci banku PKO BP, kiedy próbują zalogować się na swoje konto za pomocą aplikacji internetowej.
Redakcja serwisu bankier.pl informuje czytelników, że skontaktowała się z biurem prasowym PKO BP, jednak portal nie opisał jeszcze stanowiska banku.
O 17.00 PKO BP uporał się z awarią
Jak donosi portal bankier.pl, który śledził sytuację, o 17.00 awaria przestała dręczyć klientów PKO BP. Bank przeprosił za niedogodności.