Rossmann przygotował wielki prezent dla klientów. Dostaniesz go bezpłatnie w salonikach Kolporter

Rossmann zdecydował się nawiązać współpracę z Kolporterem. Efektem wspólnych działań obu sieciówek ma być dostępność magazynu "Skarb" w wybranych salonikach Kolportera. Magazyn jest wydawany na potrzeby sieci Rossmann.
Wspólna akcja Rossmanna i Kolportera ma odbywać się w 500 salonikach prasowych. Biorąc pod uwagę, że Kolporter dysponuje około 650 salonikami w Polsce, akcja dotyczy zdecydowanej większości saloników.
Rossmann decyduje się na sampling
– Akcja „Skarb Rossmann” jest przykładem samplingu – jednego z najbardziej efektywnych sposobów przekazania bezpłatnych materiałów reklamowych klientom. Takie akcje sprawiają, że wzrasta świadomość marki i buduje się jej wizerunek, a co najważniejsze przyciąga się do siebie nowych klientów. Cieszy nas to, że reklamodawcy doceniają naszą sieć saloników oraz jej możliwości i coraz częściej wybierają sampling jako sposób na dotarcie do klienta – mówi Urszula Łukowiec z Działu Marketingu Kolportera.
"Skarb Rossmann" będzie mógł teraz trafić do znacznie większej ilości Polaków, co powinno również zwiększyć pulę klientów niemieckiej drogerii. Rossmann regularnie umieszcza w "Skarbie" wszystkie informacje o promocjach.
"Skarb, to pismo o tematyce lifestylowej, poświęcone urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, kosmetykom oraz modzie. W każdym numerze znajduje się wiele porad, ciekawych rozmów z ekspertami, wywiadów, a także szczypta psychologii i wiadomości ze świata kultury. Skarb to także skarbnica informacji o aktualnej ofercie i nowościach w drogeriach Rossmann." - czytamy dalej w komunikacie prasowym.
Rossmann zaczyna już w tym miesiącu
Akcja odbywa się w listopadzie 2021, zarówno Rossmann jak i Kolporter dążą do rozdania wszystkich magazynów "Skarb" klientom saloników.
Aby otrzymać magazyn "Skarb" sieci Rossmann w saloniku prasowym Kolportera należy nabyć dowolne inne produkty. Sam magazyn będzie dodany do zakupów bezpłatnie.



































