Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Sieć Carrefour uruchomiła nowy koncept w Polsce. Kupicie tam produkty z drugiej ręki
Radosław Święcki
Radosław Święcki 21.04.2021 02:00

Sieć Carrefour uruchomiła nowy koncept w Polsce. Kupicie tam produkty z drugiej ręki

PHOTO: ZOFIA I MAREK BAZAK / EAST NEWS Warszawa N/Z Kobieta z reklamowkami w reku wracajaca do domu po zakupach na bazarku
Marek BAZAK/East News

Carrefour uruchamia nowy koncept handlowy, tzw. second hand. W jednym z warszawskich hipermarketów sieci klienci będą mieli możliwość nabycia produktów używanych. Carrefour nie rezygnuje również z rozwoju stref Outlet.

  • Carrefour będzie sprzedawał używane produkty

  • W której placówce będzie można nabyć takie produkty

  • Co konkretnie będzie można kupić

Carrefour będzie sprzedawał używane produkty

O uruchomieniu przez Carrefour Polska nowego konceptu handlowego informuje portal wiadomoscihandlowe.pl. Konkretnie chodzi o model second hand, co w praktyce oznacza, że klienci będą mieli możliwość nabycia produktów używanych.

Na razie taka możliwość pojawi się w warszawskim hipermarkecie sieci, mieszącym się w centrum handlowym Arkadia przy ulicy Jana Pawła II 82.

Jakie konkretnie produkty klienci będą mogli kupić? Jak mówi cytowany przez portal Antoine Matevet  dyrektor ds. strategii transformacji Carrefour Polska, początkowo będą to m.in. telefony, laptopy czy akcesoria.

Matevet podkreśla, że nowy koncept pozwoli Carrefourowi  „zdywersyfikować ofertę i dostosować się do długoterminowej wizji, oferując nowe sposoby konsumpcji, zmniejszając ilość odpadów i dając drugą szansę produktom.”

Carrefour rozwija strefy Outlet

Carrefour Polska uruchamia nowy koncept handlowy, a jednocześnie rozwija testowany jesienią zeszłego roku koncept stref Outlet.

Przypomnijmy, że Outlet to specjalnie oznaczone strefy w hipermarketach sieci, gdzie klientom oferuje się produkty przemysłowe w różnych kategoriach, m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD. Ceny są dość atrakcyjne, bo zaczynają się już od 1,99 zł, a niektóre produkty oferowany jest nawet 70 proc. rabat.

Pod koniec marca Carrefour Polska poinformował w komunikacie, że przeprowadzony jesienią ubiegłego roku w sklepach sieci w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku test stref Outlet pokazał, że „koncept wpisuje się w oczekiwania klientów sieci poszukujących korzystnych okazji zakupowych i doceniających zarówno konkurencyjne ceny, jak również szeroką dostępność towarów”.

W marcu do sklepów, w których uruchomiono strefy Outlet dołączyły trzy nowe hipermarkety. Chodzi o dwa warszawskie sklepy (pierwszy mieści się w Galerii Wileńskiej przy ulicy Targowej 72, drugi na Bemowie przy ulicy Powstańców Śląskich 126), a także sklep mieszczący się w Łodzi przy ul. Szparagowej 7.

Przypomnijmy, że pod szyldem Carrefour Polska funkcjonuje w Polsce ponad 900 sklepów w sześciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w naszym kraju również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Tagi: Carrefour