Klienci popularnego dyskontu mogą mieć wiele pytań. Biedronka podjęła decyzję o usunięciu informacji o ukraińskim producencie jednego z produktów marki własnej. Nie jest to jednak jednoznaczne z zakończeniem współpracy. Skąd taka decyzja sieci? Sprawdzamy szczegóły.
Unia Europejska bierze się za nasz sposób użytkowania przedmiotów. Zgodnie z nowymi standardami ekoprojektowania, zakupione produkty mają być trwalsze, dłużej nam służyć, a dodatkowo nadawać się, chociażby do naprawy czy recyklingu. Ma to stanowić zachętę dla producentów, aby ci myśleli o obiegu zamkniętym już na etapie projektowania swojego towaru.
PRL to dla Polaków czasy m.in. produktów i marek, które wiele osób wspomina z nostalgią. Wiele z nich padło ofiarą przemian. Inne jednak funkcjonują do dziś, a my nawet o tym nie wiemy. Jaki los spotkał słynne marki z PRL-u?
Jeden z największych producentów mebli jakiś czas temu ogłosił, że będzie masowo zwalniał swoich pracowników. Fabryka wpadła w dość poważne problemy finansowe i właśnie z tego powodu wiele osób straci posadę. Teraz znamy już dokładną liczbę pracowników, którzy zostaną zwolnieni.
Kilka dni przed mistrzostwami świata Katarczycy zdecydowali, że kibice nie kupią piwa na stadionach. Budweiser postanowił przekazać nadmiar piwa zwycięzcom mundialu.
Grupa Żywiec podjęła decyzję o zakończeniu produkcji piwa Brackie Cieszyn - wynika z najnowszych informacji "Gazety Wyborczej". Warzone od kilkudziesięciu lat w Cieszynie piwo, cieszyło się ogromną popularnością w regionie Śląska.Z tego artykułu dowiesz się:Dlaczego Żywiec sprzedaje CieszynJaki inny browar sprzedała spółka
Polska stała się jednym z największych producentów amfetaminy w Europie. Dane pokazują, że to właśnie w Polsce amfetamina jest jednym z najbardziej rozpowszechnionych narkotyków, a niestraszny jej nawet COVID-19.Z tego artykułu dowiesz się:Jakie kraje są liderami produkcji amfetaminyCzy Polska radzi sobie w walce z narkotykamiJakie narkotyki zażywają Polacy
Gwarancja jest instytucją wzmacniającą prawa konsumenta. Jest to dodatkowe, dobrowolne uprawnienie kupującego, które chroni go przed skutkami wad fizycznych nabytej rzeczy. Konsument reklamujący produkt może wystąpić z roszczeniem wynikającym z gwarancji.