O czym rozmawiać na spotkaniu biznesowym? Nie każdy jest “biegły” w tych sprawach. Dla wielu osób spotkanie biznesowe jest trudne i stresujące, jednak niezbędne w prowadzeniu biznesu, pozyskiwaniu klientów czy kontrahentów. Kluczem do prowadzenia lepszych spotkań biznesowych jest posiadanie interesujących i istotnych tematów do dyskusji, słuchanie swojego rozmówcy oraz zachowanie spokoju.
Wsiadasz do windy i widzisz szefa? A może twój kierownik zaproponował wspólne wzięcie taksówki np. ze spotkania firmowego? Boisz się, że nie będziesz wiedział, jak z nim rozmawiać? Z nerwów sekundy ciągną się jak godziny? Nie wiesz co powiedzieć lub, co gorsze, mówisz głupoty? Próbujesz desperacko mu zaimponować, ale nie wiesz, o czym z nim rozmawiać? W takich chwilach przydaje się umiejętność prowadzenia small talków, czyli lekkich, niezobowiązujących pogawędek. Są ludzie, którzy rodzą się z taką zdolnością. Inni muszą się po prostu tego nauczyć.