Ogromna awaria InPostu. Klienci nie mogli odbierać przesyłek z paczkomatów
Z tego artykułu dowiesz się:
-
Czego dotyczy awaria InPostu
-
Kiedy klienci będą mogli odzyskać paczki
-
Co z paczkami, których termin odbioru minął
InPost walczy z awarią
InPost miał dziś spory problem z obsługą klientów. Około południa osoby korzystające z usług firmy zaczęły pisać na facebooku skargi dotyczące między innymi tego, że aplikacja nie pokazuje im kodu do odbioru paczek.
Skargi pojawiły się również ze strony nadawców paczek , którym co prawda udało się nadać paczkę, jednak nie jest ona widoczna w systemie InPostu.
"Aplikacja nie działa, na e-mailu brak kodu odbioru, od godziny 12 czekam na odpowiedź, zgłaszam drogą elektroniczną, telefoniczną się nie da dodzwonić, to jest jakieś totalne nieporozumienie" - skarżyła się jedna z internautek cytowana przez RMF 24.
InPost opublikował za pośrednictwem twittera i innych mediów społecznościowych komunikat, w którym informuje, że zdaje sobie sprawę z awarii i już pracuje nad naprawieniem usterki.
Mimo że już po południu firma zakomunikowała, że systemy powoli zaczynają znowu działać, choć w sieci klienci InPostu w dalszym ciągu zgłaszali problemy.
Z ostatniej chwili!
InPost chwilę temu przekazał, że wszystkie usługi firmy powinny już działać w prawidłowy sposób.
“Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że obecnie nasze systemy zostały przywrócone do działania. W tej chwili pracujemy nad usuwaniem skutków awarii, które mogą występować m.in:
-
problemy z aktualnymi statusami przesyłek
-
problemy z uzyskiwaniem kodów odbiorów
-
opóźnienia statusów w Aplikacji InPost Mobile.
W związku z tym wszystkie paczki, pozostające aktualnie w Paczkomatach mają przedłużony czas odbioru o 48 h” - napisał InPost w jednym z komentarzy.