Uwielbiana przez Polaków linia lotnicza rusza z nową promocją. Start już 1 maja
Tanie linie lotnicze zrewolucjonizowały rynek i zmieniły podejście wielu osób do latania, oferując bilety w przystępnej cenie. Idąc krok dalej, Wizz Air wprowadza do Polski innowacyjną usługę Wizz MultiPass.
Polska wybrana do testów
W środę, 19 kwietnia, Wizz Air ogłosił wprowadzenie modelu subskrypcyjnego dla Polaków. Holenderskie linie lotnicze informują, że od 1 maja, przez pół roku, Polacy będą mieli możliwość testowania Wizz MultiPass.
Samochód dostaniesz w paczce, a potem sam go złożysz. Innowacyjny projekt SzwedówAbonament w WizzAir
Przewoźnik wyjaśnia, że Wizz MultiPass można będzie kupić i odnowić w ramach 30-dniowej subskrypcji pierwszego dnia każdego miesiąca, a zacząć latać piątego dnia.
Osoby, które zdecydują się na wykupienie usługi, będą obciążane uzgodnioną kwotą co miesiąc przez okres sześciu miesięcy.
Po dokonaniu comiesięcznej płatności, konta subskrybentów zostaną zasilone tokenami, które będzie można wymienić na bilety w jedną stronę lub w obie strony na kwalifikujące się loty Wizz Air. Niestety przewoźnik nie przedstawił jeszcze cennika.
Będziesz mógł zapłacić mniej za prąd. Rząd szykuje nowe zasady.
Więcej korzyści
Subskrypcja pozwala na zablokowanie cen biletów i bagażu na sześć miesięcy bez względu na sezon. Co więcej, raz w miesiącu będzie można włączyć wejście w oferty lotów na trasach międzynarodowych z Polski, płacąc za bilet i bagaż.
Do kogo skierowana jest oferta
„Cieszymy się, że możemy wprowadzić nowy, długo oczekiwany produkt dla naszych klientów podróżujących z Polski” - mówi dyrektor ds. przychodów w Wizz Airze, Alexandra Avadanei. Dodaje, że Wizz MultiPass to świetna okazja dla osób często podróżujących, aby zapewnić sobie dostęp do najlepszych cen bez względu na porę roku.