Ważna informacja dla klientów Biedronki. Sieć wydała komunikat
Co jakiś czas można usłyszeć historie związane z zakupami w Biedronce. Większość z tych, które zrobiły się popularne, dotykały również programu lojalnościowego sieci. Teraz dyskont wydał dość ważny komunikat w tej sprawie.
Program lojalnościowy Biedronki
Program lojalnościowy Biedronki, czyli karta Moja Biedronka, powstał już dość dawno. Przez cały czas w jego skład wchodzą fizyczne karty, a niedawno do tego grona dołączyła również aplikacja Biedronki.
Jak podaje portal Interia.pl, wyrobienie karty jest bezpłatne - potrzebne są tylko imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu. Karta umożliwia m.in. korzystanie z ofert specjalnych sieci. Teraz jednak Biedronka wydała w tej sprawie ważny komunikat.
Ważny komunikat dla klientów
Wydawanie komunikatów w sprawie programu lojalnościowego nie powinno nikogo dziwić. Przykładowo, obecnie zakupy z kartą uprawniają do otrzymania dodatkowej naklejki potrzebnej do uzyskania członka Gangu Mocniaków - a część osób może pamiętać, co się działo w sklepach podczas poprzednich edycji “Gangów” oferowanych przez Biedronkę.
Z informacji portalu Interia wynika jednak, że informacja przekazana przez biuro prasowe sieci Biedronka nie dotyczy ofert związanych z kartą. Chodzi bowiem o zagubienie lub znalezienie samej karty lojalnościowej.
Warto zwrócić uwagę
Znalezienie karty fizycznej jest prostszym przypadkiem. Jak poinformowała w cytowanym przez Interię stanowisku Biedronka, znalazca powinien oddać kartę obsłudze najbliższego sklepu sieci, lub przesłać ją pocztą do Biura Obsługi Klienta właściciela Biedronki - spółki Jeronimo Martins Polska.
W przypadku zgubienia karty jest inaczej. Co prawda można w dalszym ciągu używać aplikacji lub po prostu podawać numer telefonu powiązany z kartą, jednak sama Biedronka zaleca skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta drogą elektroniczną lub przez telefon w celu rozwiązania problemu.