Ważne zmiany w PKO BP. Wszyscy klienci dostali komunikat
Klienci PKO Banku Polskiego dostali ważny komunikat. Od 1 lutego nadchodzą zmiany w regulaminie świadczenia usług identyfikacji. Sprawdzamy szczegóły.
Zmiana regulaminu w PKO BP
Jak poinformował bank PKO BP, 1 lutego 2024 roku w życie wejdą zmiany w regulaminie. Chodzi przede wszystkim o usługi dotyczące identyfikacji klienta. Zmiany wynikają zarówno z przyczyn wewnętrznych, takich jak udoskonalenie funkcjonowania banku, ale również z konieczności dostosowania się do przepisów. Czego mogą się spodziewać klienci banku? Dzisiejszy komunikat przekazał kilka konkretnych informacji.
Niewiele osób wie o istnieniu tej ulgi podatkowej. Można zaoszczędzić nawet ponad 1500 złWeryfikacja e-Tożsamości i nie tylko
Bank PKO BP zapowiada szereg zmian. Jedną z nich jest możliwość skontaktowania się z klientem w celu potwierdzenia, że to on korzysta z e-Tożsamości. Ma to oczywiście wzmocnić bezpieczeństwo danych i funduszy.
Zmiany dotyczą również reklamacji i wypowiedzenia umowy. Jak poinformował bank, ”umowa może zostać wypowiedziana w sytuacjach opisanych w przepisach dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu”.
Reklamację natomiast klienci mogą składać na adres do doręczeń elektronicznych, który powstał w ostatnim czasie. Dzięki temu cały proces odnośnie reklamacji zostanie usprawniony.
Kontakt z klientem PKO BP
PKO poinformował również, że do klientów informacje o wszelkich zmianach regulaminu będą docierać online. Bank może się zatem skontaktować z nami w tej sprawie za pomocą maila, aplikacji mobilnej lub poprzez serwis internetowy. Dzięki temu klienci dowiedzą się o zmianach jak najszybciej.