Ważny komunikat banku PKO BP. Chodzi o przelewy i ubezpieczenia
PKO Bank Polski wydał ważny komunikat. Okazuje się, że w najbliższych dniach klientów popularnego banku czekają spore utrudnienia. Ubezpieczenia będą dla nich niedostępne. Przedstawiamy szczegóły.
PKO BP wydał ważny komunikat do klientów
Na stronie internetowej PKO BP pojawiła się ważna informacja dla klientów. Bank w najbliższych dniach przeprowadzi prace modernizacyjne. W związku z tym, wystąpią niedogodności w korzystaniu z niektórych usług.
Od piątku 21 czerwca od godz. 21:00 do soboty 22 czerwca do godz. 08:00 w aplikacji IKO i serwisie iPKO nie będą dostępne ubezpieczenia: Moje Podróże24, Mój Dom24, Moje Życie24, PKO Ubezpieczenie dziecka oraz Assistance.
Ruszyły masowe kontrole domów w całej Polsce. Kary sypią się w milionachUtrudnienia dla klientów PKO BP
PKO Bank Polski przekazał, że od soboty 22 czerwca od godz. 22:00 do niedzieli 23 czerwca do godz. 06:00 w aplikacji IKO i serwisie iPKO nie będzie można zrobić przelewów natychmiastowych (Express Elixir).
W trakcie przeprowadzania prac modernizacyjnych mogą wystąpić także chwilowe trudności w przekazywaniu wniosków i dyspozycji za pośrednictwem serwisów iPKO i iPKO biznes oraz funkcji otwartej bankowości.
Klienci banku PKO powinni o tym wiedzieć
Klienci PKO BP od 22 czerwca godz. 22:00 do 24 czerwca godz. 06:00 klienci nie będą otrzymywać powiadomień SMS oraz w aplikacji IKO dotyczących transakcji kartą i płatności telefonem. Warto pamiętać, że banki zawsze informują swoich klientów o przerwach technicznych odpowiednio wcześniej, by mogli oni załatwić swoje sprawy jeszcze przed rozpoczęciem prac modernizacyjnych.
Zobacz także: Nie wypłacisz więcej niż 200 zł. Nagle zmniejszyli limit w bankomatach