Ważny komunikat Biedronki. Chodzi o karty lojalnościowe
Pojawił się ważny komunikat sieci sklepów Biedronka dotyczący kart lojalnościowych Moja Biedronka. I chociaż dotyczy kart fizycznych, powinny się z nim zapoznać wszyscy klienci - nawet ci, którzy karty nie posiadają.
Biedronka wydała komunikat
Karta lojalnościowa Biedronki jest dość popularnym sposobem na oszczędzanie na zakupach w tejże sieci. O ile jednak wersję cyfrową, tj. na telefonie, zgubić jest bardzo trudno, tak już w kwestii karty fizycznej mogą być spore kłopoty.
Jak podaje portal Interia.pl, sieć wydała w tej sprawie specjalny komunikat. Okazuje się, że stosowne działania muszą podjąć nie tylko właściciele kart w przypadku ich zgubienia, lecz również osoby które kart nie posiadają.
Zgubienie karty Moja Biedronka
Według Biedronki, zgubienie karty powinno zostać jak najszybciej zgłoszone w Biurze Obsługi Klienta. Z kolei osoba, która kartę znajdzie, powinna albo skontaktować się z BOK, albo dostarczyć ją kierownictwu najbliższego sklepu - nawet, jeżeli karty nie posiada.
Jak wynika z informacji Interii, takie postępowanie pozwoli na ograniczenie nieuprawnionego korzystania z rabatów. Trzeba również zauważyć, że do karty dołączane są dwie mniejsze kopie. Z komunikatu Biedronki cytowanego przez Interię można się domyślić, że w ich przypadku należy postąpić tak samo.
Utrata karty to utrata punktów
Zgubienie karty spowoduje drobne problemy związane z zakupami w Biedronce. Jak donosi Interia, sieć nie wyda klientowi kopii zgubionej karty.
Nie oznacza to jednak, że drzwi do rabatów w sieci będą zamknięte. Można bowiem wyrobić nową kartę - jedyna różnica musi bowiem polegać na adresie e-mail, inne dane mogą pozostać bez zmian.