Właśnie się zaczęło. Ważna zmiana w jednym z największych banków
Wchodzą w życie zapowiadane wcześniej zmiany w jednym z największych polskich banków. Jego klienci powinni zwracać szczególną uwagę na korzystanie z bankowości elektronicznej, gdyż odtąd jest ona dostępna pod innym adresem.
Ważna zmiana dla klientów Millenium
Szacuje się, że w pierwszym kwartale bieżącego roku z usług banku Millenium korzystało nawet 4,5 mln Polaków. Dziś wprowadził on istotną zmianę w dostępie do konta i usług bankowych uzyskiwanych za pośrednictwem przeglądarki.
Dotąd Millenium nie mogło się poszczycić prostym i czytelnym adresem swoich usług, co mogło wywoływać wątpliwości wśród klientów. Długie linki prowadzące do panelu logowania mogły wzbudzać podejrzenia, czy nie zachodzi próba oszustwa.
Używasz karty, możesz się łatwo naciąć. Dziesiątki osób tracą w ten sposób pieniądzeNowy adres bankowości elektronicznej
Dzisiaj się to zmieniło. Odtąd logowanie do bankowości elektronicznej za pośrednictwem przeglądarek internetowych, zarówno na komputerach, jak i na smartfonach, odbywać się będzie pod adresem https://login.bankmillennium.pl/retail/login. Co ważne, nie zachodzą żadne zmiany w dostępach za pośrednictwem aplikacji banku.
Poza adresem odświeżony został także wygląd strony logowania. To wszystkie zmiany, jakie zaszły w dostępie do usług Millenium. Warto o tym pamiętać, bo uproszczenie i skrócenie adresu zapewne będzie wykorzystywane w najbliższym czasie przez oszustów.
Millenium ostrzega przed oszustami
Bank Millenium poinformował, że nie będzie rozsyłał dodatkowej korespondencji informującej o zmianach. Ostrzega także przed wspomnianymi próbami fałszerstw witryn mającymi na celu wyłudzenia i kradzieże. Wydano w tej sprawie stosowne rekomendacje.
Zwraca się w nich uwagę na to, aby zachować szczególną czujność przy weryfikacji adresu i sprawdzić, czy nie zawiera on literówek lub podejrzanych znaków. Ponadto Millenium zawsze prosi klientów o Millekod, hasło i dwa znaki z identyfikatora. Bank podkreśla, że nigdy nie wysyła linków w mailach i SMS-ach oraz nie prosi w celu weryfikacji o pełny identyfikator oraz dane kart płatniczych.