XXII Ventures jednoczy klientów i wizjonerów branży na przełomowym spotkaniu “Experience The Future”
XXII Ventures, innowacyjny holding w branży marketingu i technologii, zorganizował 18 października swoje Doroczne Spotkanie klientów pod hasłem "Experience the Future". Wydarzenie odbyło się w Q22 Conference Center w Warszawie i zgromadziło przeszło 150 gości, w tym klientów, partnerów i ekspertów ze wszystkich spółek XXII Ventures.
Experience the Future
Historyczne, bo pierwsze spotkanie klientów holdingu technologicznego XXII Ventures otworzyła Karolina Kawska, pełniąca od maja rolę Chief Experience Officer. Idea dorocznych spotkań z klientami, powstała jeszcze kiedy Kawska pełniła rolę Head of Customer Success w agencji digital marketingu Tigers, będącej dziś częścią holdingu.
“W świecie zdominowanym przez zmiany i szybko rozwijającą się technologię, budowanie personalnych relacji z klientami to nie luksus, ale konieczność. To fundament długofalowych relacji i trwałego sukcesu” - mówiła CXO XXII Ventures.
Franciszek Georgiew, założyciel i CEO XXII Ventures oraz Tigers, otworzył wystąpienia prezentacją "One place to connect all needs", wprowadzając uczestników w świat najnowszych rozwiązań opracowanych przez holding w 2024 roku oraz przyszłościowych scenariuszy rozwoju branży.
Wydarzenie zgromadziło imponujące grono prelegentów, w tym:
- Piotra Siwka, Head of Global Digital Marketing w Mitsubishi Electric, który podzielił się narzędziem scenariuszy przyszłości wykorzystywanym przez globalną organizację do planowania rozwoju
- Agę Bińkowską z Automation House, Madsa Nielsena z ClickUp i Daniela Zrůsta z Make, którzy wspólnie omówili narzędzia przyszłości w biznesie
- Wojciecha Jaworskiego, CEO Huqiao, i Michała Gembickiego, weterana branży gier, którzy przedstawili wpływ gamingu na trendy marketingowe i zachowania konsumentów.
Człowiek vs maszyna
Kulminacyjnym punktem programu była multidyscyplinarna debata "Człowiek vs Maszyna: Przyszłość kreatywności w erze AI", w której udział wzięli:
- Rami Khalife, Senior PR & Marketing Specialist w Motorola Polska
- Małgorzata Gontarczuk, Senior Art Director w Tigers
- Daria Knapik, PR Expert w Tigers
- Franciszek Georgiew, Owner of XXII Ventures
- Olaf Jasiniak, Technical Team Leader w XXII Ventures
Debata ta zgłębiła etyczne i praktyczne aspekty wykorzystania AI w kreatywności, podkreślając jednocześnie niezastąpioną rolę ludzkiego pierwiastka w marketingu. Po części merytorycznej odbyły się ekskluzywne sesje Mastermind, prowadzone przez Franciszka Georgiewa i Michała Iwana, Marketing Managera Tigers, skupiające się na optymalizacji procesów marketingowych z użyciem AI oraz budowaniu efektywnych zespołów marketingowych.
Michał Iwan, Marketing Manager w Tigers, podsumował:
To pierwsze spotkanie, które połączyło klientów ze wszystkich naszych spółek, jasno pokazało, jak bezpośrednie interakcje mogą napędzać rozwój biznesu. Stworzyliśmy przestrzeń do wymiany myśli i wzajemnej inspiracji – zarówno dla naszych klientów, partnerów, jak i zespołów z holdingu XXII Ventures. Obserwując, jak klienci i partnerzy nawiązują relacje, a energia i zaangażowanie zespołu rośnie, wiedziałem, że tworzymy prawdziwą synergię. To był dzień pełen niesamowitych ludzi, zjednoczonych wspólnym celem – rozwojem.
Otwarta przestrzeń do budowania relacji
Wydarzenie zwieńczyło wieczorne afterparty, dające uczestnikom możliwość pogłębienia relacji i kontynuowania inspirujących dyskusji w mniej formalnej atmosferze.
Milivoj Puskar, Chief Revenue Officer XXII Ventures dodał:
To spotkanie nie tylko zaprezentowało najnowsze trendy, ale także umocniło nasze relacje z klientami, pokazując, że wspólnie możemy kształtować lepszą przyszłość. Bezpośrednia kontakt dialog pozwolił nam lepiej zrozumieć ich potrzeby, a wymiana perspektyw dała impuls do dalszej współpracy, która zaowocuje ambitnymi projektami. Co więcej, wiedza, którą zdobyliśmy od naszych klientów, zostanie uwzględniona w naszej strategii działania na kolejny rok, nad którą właśnie pracujemy. Jesteśmy przekonani, że razem możemy osiągnąć jeszcze więcej.
Event podkreślił synergię między różnymi spółkami holdingu, jednocześnie wyznaczając nowe standardy w branży marketingowej i technologicznej. Doroczne Spotkanie klientów XXII Ventures odzwierciedla rosnący trend cross-promowania partnerów biznesowych. Według raportu opublikowanego przez Harvard Business Review, firmy, które aktywnie tworzą przestrzeń do networkingu i współpracy międzybranżowej dla swoich klientów, odnotowują średnio o 23 proc. wyższy wzrost przychodów w porównaniu do konkurencji. Przedsiębiorstwa, które organizują regularne sesje mastermind i wydarzenia cross- branżowe zwiększają innowacyjność swoich rozwiązań i poprawiają satysfakcję klientów o 28 proc. Dane podkreślają, jak istotne jest tworzenie platform wymiany doświadczeń i wiedzy, co XXII Ventures skutecznie realizuje poprzez swoje inicjatywy.