3 mln Polaków założyło konto w Żabce. Aplikacja sieciówki podsumowuje rok
Żabka podsumowuje pierwszy rok aplikacji
Zainaugurowana w maju 2019 r. aplikacja Żabki - żappka, cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów. Jak podaje portal wiadomoscihandlowe.pl, żappka to obecnie najbardziej popularna aplikacja zakupowa w Polsce. Użytkownicy mogą skorzystać z dedykowanej oferty, która jest generowana na podstawie algorytmów sztucznej inteligencji. Najciekawszym rozwiązaniem jest zbierania punktów (tzw. żappsów), które można wymieniać na nagrody.
Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju w firmie Żabka Polska, wyznał, że nadejście koronawirusa pozytywnie wpłynęło na wyniki aplikacji, która przyciągnęła już łącznie ponad 3 mln użytkowników.
W dobie pandemii, kiedy wiele osób stara się ograniczyć zakupy do minimum, ogromnym zainteresowaniem cieszy się usługa "Zamów i odbierz". Dzięki niej w 150 sklepach Żabki w 6 miastach (w Bydgoszczy, Gdańsku, Krakowie, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu) można zamówić zakupy przez żappkę, a spakowane produkty odebrać bezpośrednio w sklepie. Reagując na wzmożone zainteresowanie tą usługą Żabka planuje uruchomić ją także w innych miastach np. w Poznaniu.
Popularnie płatności bezgotówkowe w Żabce
Dużo klientów korzysta także z płatności bezgotówkowych w ramach usługi Żappka Pay, które zostały wprowadzone w połowie czerwca 2020 r. Dzięki nim proces finalizacji transakcji jest zdecydowanie szybszy, prostszy i bardziej bezpieczny, co może mieć kluczowe znaczenie w czasie pandemii. Każdy, kto zdecyduje się na płatność przez aplikację ma możliwość kompletowania punktów lojalnościowych i korzystania ze specjalnych promocji.
Poza tym Żabka aktywnie zaangażowała się w pomoc służbie zdrowia w czasie pandemii. W momencie nadejścia koronawirusa wypracowano rozwiązanie, dzięki któremu każdy użytkownik żappki mógł przekazywać uzbierane punkty w ramach pięciu przedziałów liczbowych, które były podwajane przez Żabkę. W sumie na wsparcie 16 szpitali zakaźnych przekazano 3 mln zł.