Żabka wprowadza rewolucję żywieniową. Nowe hot dogi już odbiły się szerokim echem
Żabka w opublikowanym w czwartek komunikacie prasowym podkreśla, że wprowadzenie do oferty bezmięsnych hot dogów, to dowód na to, że sieć zauważa zmieniające się trendy w żywieniu.
- Rozwijamy się dla naszych klientów zauważając zmieniające się trendy w żywieniu. Coraz więcej osób z różnych względów, decyduje się na ograniczenie czy całkowitą rezygnację z mięsa w swojej diecie. Stworzyliśmy bezmięsną wersję hot doga jako alternatywę dla wszystkich, którzy chcą zjeść popularną pożywną przekąskę na ciepło bez mięsa, na bazie składników roślinnych – podkreśla Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.
Żabka ujawnia z czego jest bezmięsny hot dog
Biuro prasowe Żabki podaje, że bezmięsna wersja hot doga powstała na bazie surowców roślinnych: z białka grochu, białka ziemniaczanego, oleju rzepakowego oraz przypraw. Nie zawiera dodatku glutaminianu sodu, fosforanów i konserwantów.
Hot dogi są dostępne we wszystkich sklepach sieci Żabka w całej Polsce. W ofercie Żabka Café dostępne są sosy, do których receptury nie użyto składników pochodzenia zwierzęcego tj.: musztarda słoneczna, ketchup łagodny Heinz, musztarda bbq Heinz oraz sos paprykowy Sriracha - czytamy w komunikacie prasowym.
Hot dogi sprzedawane co 2 sek.
- Proces przygotowania hot doga bez mięsa został dokładnie zaplanowany, tak aby parówki były oddzielone separatorem na rollerze, oznaczone stojaczkiem „bez mięsa”, a także aby były serwowane innymi szczypcami niż tymi do mięsnych parówek - dodano.
Klasyczne hot dogi to od lat flagowy produkt Żabki. Z danych przedstawionych przez sieć wynika, że są one sprzedawane średnio co 2 sekundy.