BiznesINFO.pl Handel Do Polski weszła nowa sieciówka. Ma szeroki asortyment, ale nie żywności
Obraz David Mark z Pixabay

Do Polski weszła nowa sieciówka. Ma szeroki asortyment, ale nie żywności

16 października 2020
Autor tekstu: Wiktoria Pękalak

Action w Polsce

Action to sieć sklepów, która została stworzona w 1993 r. w Holandii. W tej chwili na całym świecie dostępnych jest 1600 punktów sprzedaży, mieszczących się m.in. w Austrii, Belgii, Niemczech i od niedawna także Polsce.

Sklep w Warszawie nie jest wcale pierwszym, który Action otworzyło w Polsce. W 2017 roku w Lesznie powstał pierwszy sklep holenderskiej sieci.

Pierwsze Action w Warszawie otworzono w "Centrum Łopuszańska 22", gdzie zajmuje ogromną powierzchnię. Mimo że z założenia nie jest to sklep spożywczy znajdziemy tam sporo jedzenia, często takiego, którego inne sklepy nie mają w ofercie.

Każdy znajdzie coś dla siebie

Wirtualna Polska opisuje, że sklep podzielono na 14 sekcji. Na wejściu klientów witają akcesoria do majsterkowania, dekoracje, sprzęt do pisania i rysowania. Dalej znajdują się regały z akcesoriami do domu: talerze, garnki, kubki, patelnie, pojemniki do przechowywania, ale także gustowne dodatki, takie jak: koce, dywaniki, chodniki, zegary i wiele innych.

Dalej znajdziemy sprzęty sportowe. Wśród nich maty do jogi, bidony stroje do ćwiczeń, czy drobne akcesoria. W kolejnej sekcji znajdują się rzeczy przeznaczone do łazienki: ręczniki, mydelniczki, mopy, papier toaletowy i chemia gospodarcza.

Jest także alejka dla tych, którzy uwielbiają dekoracje tematyczne. Znajdziemy tam akcesoria sezonowe, gadżety związane z Halloween i, mimo że mamy dopiero październik, ozdoby Bożonarodzeniowe.

Jeśli chodzi o jedzenie w Action można znaleźć słodycze pakowane w większe paczki i słone przekąski, ale także gotowe dania. Action zdecydowanie kusi cenami, ponieważ wiele rzeczy kupimy o wiele taniej niż w innych polskich sklepach, a asortyment jest rozbudowany i jest szansa, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Obserwuj nas w
autor
Wiktoria Pękalak

Redaktor Biznesinfo. Absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, student filozofii. Wcześniej w miesięczniku "Teatr". Niestrudzenie projektuje zasadę ekwiwalencji z osi odbioru na oś kombinacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat