Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Action i Pepco mają się czego bać? Egzotyczna sieć chce podbić Polskę
Marcin Śliwa
Marcin Śliwa 10.10.2024 09:11

Action i Pepco mają się czego bać? Egzotyczna sieć chce podbić Polskę

sklep
fot. Wiki Farazi, Wikimedia Commons

Jeszcze w tym roku na polskim rynku pojawi się nowa marka, która dla niezwykle popularnych nad Wisłą sieci sklepów Action oraz Pepco może oznaczać nie lada wyzwanie. Międzynarodowa, ciesząca się dużym uznaniem sieć wchodzi do naszego kraju i deklaruje walkę o uznanie polskiego klienta. Na początek otwiera dziesięć sklepów w Polsce. 

Sklepy w 13 krajach

Ogromna sieć handlowa, która rozpoczyna właśnie swoją ekspansję w Polsce pochodzi z dalekiej Malezji, w której ma ponad 1000 sklepów. Można w nich znaleźć zróżnicowane produkty dla każdego - ozdoby i wyposażenie wnętrz,  narzędzia oraz przedmioty codziennego użytku. Firma swoje produkty oferuje również w Tajlandii, Malezji Indonezji, na Filipinach, w Indiach, Singapurze, Kambodży, Brunei, Wietnamie, Bangladeszu oraz w Turcji i Hiszpanii. Na dziesięciu zagranicznych rynkach ma ponad 2,5 tys. placówek. 

Polska będzie 13 z kolei krajem, w którym pojawi się marka MR D.I.Y. Wiadomo już, że pierwsze sklepy w naszym kraju znajdą się w Krakowie (Galeria Bronowice), Piotrkowie Trybunalskim (Focus Mall) oraz w Zabrzu (CH Platan). Do lutego 2025 roku sieć planuje otworzyć w naszym kraju 10 sklepów. Firma charakteryzuje się niskimi cenami, a w swoich sklepach oferuje klientom przede wszystkim produkty marek własnych.

Rewolucja w paszportach i dowodach osobistych. Będzie szybciej i bezpieczniej?

Konkurencja ma się czego obawiać?

Egzotyczna sieć oferuje swoim klientom ponad 18 tysięcy produktów. Podobnie jak w przypadku Pepco czy Action, w sklepach egzotycznego giganta znaleźć coś dla siebie może każdy i to w niewygórowanej cenie. 

MR. D.I.Y. sprzedaje więc produkty z takich kategorii jak biżuteria, zabawki, artykuły codziennego użytku, kosmetyki, akcesoria samochodowe, papiernicze, narzędzia, elementy dekoracyjne, czy wyposażenie wnętrz. 

Głównymi konkurentami sieci na polskim rynku będą takie sklepy jak Pepco, Action, KiK, Woolworth oraz TEDi. 

1000 miejsc pracy dla mieszkańców woj. łódzkiego

MR. D.I.Y. zainwestował w magazyn logistyczny, zlokalizowany w mieście Zgierz w województwie łódzkim. Tylko w ciągu pierwszych trzech lat w zakładzie ma powstać tysiąc miejsc pracy dla pracowników sklepów, administracji, biur i magazynów. Przedstawiciel marki Leo Gan zapowiedział, że pierwsze dziesięć sklepów pojawi się nad Wisłą do końca pierwszego kwartału bieżącego roku.

Rozwój naszej sieci zapewni klientom większy wybór jakościowego asortymentu, a także stworzy nowe miejsca pracy, co pozytywnie wpłynie na lokalne rynki, a zarazem odzwierciedli nasze zaangażowanie w działania na rzecz społeczności wszędzie tam, gdzie jesteśmy obecni - mówi Leo Gan.

Pierwszy sklep MR. D.I.Y. powstał w Malezji w 2005 roku.