Aldi rozpoczyna ekspansję polskiego rynku. Otworzy blisko 50 nowych sklepów i zatrudni 600 osób
Z tego artykułu dowiesz się:
-
Gdzie Aldi planuje otworzyć swoje sklepy
-
Jakie zmiany wprowadzi w swoich sklepach
-
W których zobaczymy najwięcej sklepów Aldi
Aldi otwiera sklepy w Polsce
Aldi planuje otwarcie kilkudziesięciu nowych sklepów w Polsce. Aktualnie w naszym kraju posiada 168 oddziałów , natomiast w tym roku chce otworzyć 68 nowych.
Głównym celem Aldi jest woj. pomorskie, ale sieć sklepów nie wyklucza otwarcia placówek w woj. mazowieckim, wielkopolskim, warmińsko-mazurskim, lubelskim i podlaskim. Sklepy Aldi będą dostępne prawie w każdym województwie w kraju.
- Sukcesywnie będziemy zwiększać liczbę otwieranych sklepów do około 50 rocznie . Minione dziesięciolecie stworzyło doskonałe podwaliny do tego kroku dlatego przyspieszamy tempo rozwoju. Jeszcze w tym roku chcemy być dostępni dla klientów w każdym województwie, by zwiększać rozpoznawalność marki. Wiemy, że lokalizacja to główny czynnik wyboru sklepu na codzienne zakupy - podsumowuje Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci Aldi w Polsce cytowany w komunikacie.
- Sieć planuje także liczne modernizacje oraz rozbudowy istniejących obiektów celem dostosowania do standardów oraz poprawy komfortu zakupów. W związku z rozwojem wzrośnie zapotrzebowanie na pracowników. Sieć planuje zatrudnić około 600 osób w 2021 roku - czytamy w komunikacie Aldi.
Aldi podbija Polskę
Aldi podkreśla, że w swoich działaniach będzie kierować się także ekologią, dlatego w swoich sklepach zainstaluje panele fotowoltaiczne. Aktualnie 52 400 mwh energii elektrycznej wytwarzanej przez sieci Aldi pochodzi z odnawialnych źródeł energii.
- Szczególną uwagę przykładamy również do społecznej odpowiedzialności biznesu, zrównoważonej i odpowiedzialnej działalności, dlatego między innymi będziemy rozwijać instalacje fotowoltaiczne w naszych sklepach, czy energooszczędną technologię - dodaje Gawlik.
Do końca 2021 r. ograniczona zostanie także emisja gazów cieplarnianych. Według wyliczeń sieci sklepów ma spaść o 40 proc. w porównaniu z 2015 r.
"Aldi jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie, według raportu Global Powers of Retailing 2019 firmy Deloitte utrzymuje też swoją pozycję jednego z 10 największych detalistów na świecie . Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie" - napisano w komunikacie sklepu.