Auchan ogłasza wielkie zmiany. Nowa usługa jest już dostępna, oto jak skorzystać
Auchan Retail Polska ogłosił, że wdraża nową ścieżkę zakupową. Jak podaje komunikat, firma kontynuuje proces digitalizacji sieci i implementuje do swoich sklepów nową usługę, która ma ułatwić robienie zakupów. Od października jest ona dostępna już w pierwszych obiektach sieci w Warszawie, do końca roku trafi do większej liczby punktów.
Auchan w Polsce z nową usługą
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r. Na polskim rynku zarządza siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, obiektami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, punktami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Teraz podano komunikat, że klienci będą mogli cieszyć się nową formą zakupów.
- Scan&GO to kolejna z proponowanych naszym klientom innowacyjnych ścieżek zakupowych, łącząca świat zakupów stacjonarnych z rozwiązaniami cyfrowymi. To także kolejny krok w digitalizacji naszej sieci, którą od lat konsekwentnie realizujemy, tworząc nasz sprzedażowy ekosystem w modelu omnichannel. Uruchomiony w czerwcu br. bezobsługowy sklep Auchan Go spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem kupujących. Liczymy, że także w przypadku usługi Scan&Go klienci docenią możliwość zrobienia zakupów w sposób nowoczesny, szybki, wygodny i wysoce spersonalizowany – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Konceptów, Klienta, Data, SI w Auchan Retail Polska.
Myśleli, że nie żyje, w nekrologu nazwali go "kupcem śmierci". Oddał majątek, by zapamiętano go inaczej Zmiany w popularnym banku, dotyczą ponad 4 milionów klientów. Koniecznie trzeba o tym wiedziećSam zeskanuj i szybko zapłać
Usługa Scan&Go daje według sieci klientom szereg korzyści – zakupy robione są szybko, wygodnie, a przy tym w bardziej świadomy sposób, podkreśla Auchan Retail Polska. Dzięki możliwości śledzenia w aplikacji wartości koszyka i cen poszczególnych produktów w czasie rzeczywistym klient ma stałą kontrolę kosztów na każdym etapie zakupów. Ma to być także dużą oszczędnością czasu – optymalizacja i uproszczenie obsługi przy kasie ma sprawić, że proces finalizacji zakupów skróci się nawet dwukrotnie.
“Zakupy w usłudze Scan&Go są wyjątkowo proste i komfortowe”, twierdzi sieć. Jak więc skorzystać z tego sposobu? Po zeskanowaniu telefonem kodu kreskowego wybranego produktu można go od razu umieścić w torbie zakupowej – do sfinalizowania transakcji nie jest potrzebne wykładanie produktów z torby czy koszyka. W dedykowanej do usługi kasie samoobsługowej wystarczy zeskanować kod transakcji, który zostaje wygenerowany w aplikacji Scan&Go po wciśnięciu klawisza „zapłać”.
Tylko dla klientów lojalnościowych
Nowa usługa dostępna jest dla klientów lojalnościowych sieci posiadających aplikację Auchan. Aby z niej skorzystać, należy zalogować się do aplikacji Auchan, wybrać ulubiony sklep posiadający usługę, potwierdzić regulamin Scan&Go i wybrać opcję geolokalizacji lub zeskanować QR kod dedykowany Scan&Go. Od 4 października 2023 r. usługa dostępna jest dla klientów sklepów Auchan Broniewskiego i Auchan Pokorna w Warszawie.
Do końca roku sieć planuje uruchomienie ścieżki Scan&Go w kolejnych 7 sklepach: Auchan Piaseczno, Ursynów, Jubilerska, Wola w Warszawie, Auchan Łódź Manufaktura, Auchan Bydgoszcz Kruszwicka oraz Auchan Kraków Al. Pokoju.