Auchan wyprzedaje towar za grosze. Taniej ponad 1000 produktów
Auchan wprowadza 3-tygodniową promocję, w ramach której przecenia ponad 1 tys. produktów, a klientom przygotowuje dodatkowe atrakcje takie jak: festiwale, targi i specjalne strefy tematyczne. Tak marka świętuje 28. urodziny w Polsce.
Auchan tnie ceny na urodziny
Klienci mogą skorzystać z promocji od 25 kwietnia do 15 maja. Jak czytamy w komunikacie sieci, w tym czasie we wszystkich sklepach ponad 1 tys. produktów będzie dostępnych w specjalnych, niższych cenach. Wśród topowych zniżek Małgorzata Piekarska, dyr. Marki, Klienta, Data, SI w Auchan Polska wymienia produkty serii Pewni Dobrego, Marki Własne i promocje segmentowe: np. 3-dniowe produkty za w cenie obniżonej o 50 proc., produkty za 1 gr przy zakupie wielu sztuk, oferty bezpośrednio dla seniorów albo dużych rodzin. Do tego w aplikacji mobilnej pojawiły się punkty rabatowe do 40 proc. zniżki na kartę Skarbonka, kredyt 0 proc. do 30 rat z pierwszą ratą dla klientów Programu Lojalnościowego.
Zobacz też: Czekają nas podwyżki cen żywności. “Szok i zaskoczenie skalą”
Miliony Polaków dostają pisma z PGNiG. Tak się zmienią ceny gazuUrodziny w Auchan. Sieć oferuje strefy tematyczne i targi
W sklepach sieci do 15 maja możemy natknąć się na specjalne strefy: np. Balkon, w której w promocyjnych cenach można nabyć rośliny balkonowe i ogrodowe. W strefie Włochy, Hiszpania i Portugalia - w produkty kojarzone z regionem południa Europy.
Świętując z siecią Auchan jej urodziny klienci, będą mogli skorzystać również z ofert naszych stref specjalnych. W strefie Balkon można zaopatrzyć się w rośliny balkonowe i ogrodowe, w strefie Włochy, Hiszpania, Portugalia w produkty charakterystyczne dla kuchni tych krajów.
Miłośnicy odpoczynku na świeżym powietrzu w strefie Relaks w Ogrodzie zaopatrzą się w komfortowe meble do ogrodu oraz artykuły związane z grillowaniem. Klienci będą także mieli do dyspozycji oferty Małe ceny oraz Maxi Paki + Waga.
28. urodziny sieci ubarwi obecność festiwali i Targów Food: produktów grillowych, mięs, ryb, bakalii, owoców morza, słodyczy, pieczywa czy ciast sezonowych, warzyw i owoców. Spółka wspomina też o Festiwalach Non-Food, czyli przecenach dedykowanych produktom niespożywczym.
Naklejkomania i marki własne
Dodatkowo sieć zaoferuje akcję promocyjną Naklejkomania, w ramach której zebranie odpowiedniej ilości naklejek będzie równoważne z rabatem na noże marki Royal VKB. Przecenione będą też produkty marek własnych, czyli InExtenso (ubrania), czy AirPort (plecaki, torby podróżne).
Przypomnijmy, że jeszcze w kwietniu marka rozszerzyła ofertę tzw. tajemniczego wózka. Pierwszy raz wózek pojawił się w Płocku z okazji Dnia Kobiet i przyjął się na tyle dobrze, że sieć zdecydowała o podobnej dystrybucji w całym kraju. 100 wózków zawierało łącznie ponad 1000 produktów, ich zawartość była tajemnicą, a wartość wynosiła odpowiednio 200, 400 i 500 zł. Każdy z wózków można było kupić z rabatem co najmniej 66 proc.