Awaria w PKO BP. Wielu klientów zostało odciętych od pieniędzy
Przykra informacja dla klientów PKO BP, największego banku w Polsce. Użytkownicy aplikacji muszą przygotować się na skutki awarii, która właśnie ma miejsce. Nie tylko nie mogą oni wykonać żadnej operacji drogą elektroniczną, ale występują także problemy z zalogowaniem się. Co wiadomo na ten moment?
Awaria PKO BP
Pierwsze doniesienia o awarii banku PKO BP pojawiły się około godz. 14 w środę, 22 maja. Sama instytucja jak na razie nie poinformowała o tym swoich klientów, a sprawa jest naprawdę poważna. Klienci z całej Polski zgłaszają, że nie mogą zalogować się do swoich kont i wykonać koniecznych operacji.
Nie wypłacisz pieniędzy, nie zrobisz przelewu. Lepiej się przygotowaćKlienci w całej Polsce odcięci od aplikacji banku
Zgodnie z informacją znajdującą się na stronie downdetector.pl, nie działa zarówno serwis bankowości internetowej, jak i aplikacja mobilna IKO. Klienci, którzy próbowali zalogować się na którejś z nich, otrzymali taki komunikat:
Ograniczony dostęp do IKO. Aktualnie nie można skorzystać z tej funkcji - aplikacja działa w trybie ograniczonej funkcjonalności.
ZOBACZ: Bank PKO BP wprowadził ważne zmiany. Każdy klient powinien to wiedzieć
Bank PKO BP nie działa
Problem może dotyczyć wielu spośród 8 milionów użytkowników aplikacji IKO. Wszystko wskazuje na to, że na ten moment klienci muszą uzbroić się w cierpliwość i czekać na komunikat banku. Wyjściem z tej niekomfortowej sytuacji może być wizyta w placówce PKO BP, zwłaszcza jeśli musimy dokonać pilnej płatności.
Źródło: SE.pl, downdetector.pl