Nowy sklep w Polsce. Inne sieciówki zyskały właśnie potężnego rywala
Z tego artykułu dowiesz się:
-
Czym jest Barbora
-
Kto może zrobić tam zakupy
-
Jaki towar oferuje
Barbora prężnie działa w sieci
Barbora nie posiada sklepów stacjonarnych , a klienci mogą dokonywać zakupów tylko i wyłącznie online . Barbora należy do litewskiej grupy Maxima Grupe i funkcjonuje w modelu podobnym do Frisco.
Aktualnie Barbora oferuje swoje usługi mieszkańcom Warszawy i okolic . Ursynowianie w swoich skrzynkach na listy mogli znaleźć ulotki reklamujące Barborę, a oferowała naprawdę konkurencyjne ceny względem innych, np.: masło Łaciate możemy dostać za 2,29 zł/szt., a kilogram bananów za 1,99 zł.
W porównaniu z Frisco jest to prawie, a czasami ponad dwa razy tańsza oferta . Jednocześnie Barbora posiada w swoim asortymencie "produkty spożywcze, chemię gospodarczą, kosmetyki, artykuły dla dzieci czy produkty dla zwierząt" - wylicza Business Insider.
Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł, a jak informuje portal reailnet.pl, do 1 maja br. Warszawiacy za dostawę nie zapłacą nic . Barbora zapowiada, że będzie regularnie wzbogacać swój asortyment.
Barbora zgarnie klientów?
Towary dostarczane są od godz.: 8:00 do 22:00, a Barbora realizuje dostawy ze swojego magazynu. Dostawy do domów oferuje także Carrefour, który towar pozyskuje częściowo ze sklepów stacjonarnych, a częściowo z magazynów przy sklepach. Z kolei Auchan Direct prezentuje podobny model do Barbory i Frisco.
- Zamierzamy wprowadzić na polski rynek to, co do tej pory zbudowaliśmy, wnikliwie przetestowaliśmy oraz udoskonaliliśmy w krajach bałtyckich, czyli wysoką jakość, szybką i wygodną dostawę produktów oraz prokliencką obsługę. W ubiegłym roku przechodziliśmy niezwykle dynamiczny rozwój, wprowadziliśmy wiele zmian, które pozwoliły nam znacząco zwiększyć nasze możliwości i sprostać potrzebom szybko rosnącej bazy klientów - mówił Andrius Jurgelevičius, prezes nowo utworzonej spółki Barbora.pl cytowany przez BI.
Dodał, że widzi wiele podobieństw między rynkiem litewskim a polskim , dlatego planuje ten potencjał wykorzystać w naszym kraju. Debiut w Warszawie ma pokazać czy warto jest rozwijać Barborę w innych zakątkach Polski.