Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Finanse > BAT Polska powraca z kampanią #ZERO KOMPOMISÓW. "Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych nieletnim"
Artykuł Sponsorowany
Artykuł Sponsorowany 22.12.2023 11:59

BAT Polska powraca z kampanią #ZERO KOMPOMISÓW. "Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych nieletnim"

kampania #ZEROKOMPROMISÓW
BAT Polska

“BAT Polska” i należące do firmy punkty sieci sprzedaży eSmoking World i Inspiration Store powracają z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW pod hasłem “Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych nieletnim”. 

Kampania #ZEROKOMPROMISÓW

Kampania pod hasłem “Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych nieletnim” ma na celu uświadomieni opinii publicznej, że niezwykle istotne dla całej branży nikotynowej w Polsce jest przestrzeganie przez sprzedawców ustawowego zakazu sprzedaży wyrobów
nikotynowych osobom przed ukończeniem 18 roku życia.

Ważny apel do przedsiębiorców i pracowników

Ta kampania to bardzo ważny apel do wszystkich przedsiębiorców oraz ich pracowników oferujących w sprzedaży wyroby nikotynowe, by działali odpowiedzialnie i nie sprzedawali osobom nieletnim e-papierosów, podgrzewaczy do wkładów tytoniowych i beztytoniowych, saszetek nikotynowych, liquidów i wszelkich akcesoriów służących do konsumowania wyrobów nikotynowych.

 

Najważniejsze cele kampanii

Kampania przede wszystkim ma budować świadomość, jak bardzo istotna jest świadoma odmowa dokonania transakcji z naruszeniem prawa. - Misją organizatora kampanii – należącej do BAT sieci punktów sprzedaży eSmoking World i Inspiration Store, jest wzmocnienie świadomości wśród sprzedawców sieci, że zarówno e-papierosy, jak i pozostałe wyroby o tzw. obniżonym ryzyku, zawierające nikotynę, przeznaczone są wyłącznie dla dorosłych konsumentów. Co istotne, sprzedaży wyrobów nikotynowych powinno się odmówić także dorosłym, jeżeli zachodzi jakiekolwiek podejrzenie,
że za ich pośrednictwem skorzystałyby z nich osoby nieletnie - podkreśla Biuro Prasowe BAT Polska Trading.

W ramach kampanii eSmoking World i Inspiration Store przeprowadzą cykl szkoleń dla doradców klienta, ponadto we wszystkich punktach sieci pojawią się materiały informacyjne dotyczące kampanii. Poprzednia ogólnopolska edycja kampanii BAT została
przeprowadzona jesienią 2020 roku, a przypomnienie jej założeń miało miejsce rok później.

Tagi: Handel