Biedronka ze specjalnym Mikołajkowym prezentem. Wielu osób bez wątpliwości bardzo się uciszy
Biedronka z myślą o pracownikach
Biedronka postanowiła w szczególny sposób zadbać o swoich pracowników w tym trudnym czasie pandemii, kiedy na ich barkach spoczywa wiele dodatkowych obowiązków związanych z reżimem sanitarnym. Z uwagi na zmianę godzin otwarcia poszczególnych placówek niektórzy pracownicy wracają do domów znacznie później. Część zatrudnionych musi pracować również w nocy, jeżeli oddział funkcjonuje w trybie całodobowym.
Całe to zaangażowanie nie umknęło uwadze Jeronimo Martins, który zarządza siecią sklepów Biedronka. Wiadomości Handlowe podają, że z okazji Mikołajek pracodawca planuje przygotować specjalną imprezę online.
- Przygotowaliśmy dla Was mnóstwo atrakcji: koncerty, występy i konkursy z nagrodami. Już teraz zarezerwuj czas, bo będzie się działo! – przekonują organizatorzy Mikołajek w Biedronce.
Biedronka zaprosi znane gwiazdy polskiej estrady
Biedronka przekazała, że w specjalnym koncercie wezmą udział Beata Kozidrak i Zenon Martyniuk. Z okazji Mikołajek pracownicy będą mogli obejrzeć także premierowy skecz kabaretu Ani Mru Mru.
Biedronka szacuje, że Mikołajki online mogą okazać się największą imprezą pracowniczą w całym kraju. Według oficjalnych wyliczeń portugalski dyskont zatrudnia ponad 70 tys. osób. W imprezie zaplanowanej na 6 grudnia 2020 r. będą mogli wziąć udział wszyscy pracownicy sieci handlowej Biedronka, pod warunkiem że przekażą swoje dane osobiste (imię i nazwisko) oraz numer SAP.
1. Blisko 10 tys. Polaków wkrótce może dostać specjalne wezwanie. Powód będzie zaskoczeniem2. Polityk PiS o Dulkiewicz: "Co za dz**** się tak rozkraczyła?". Niewiarygodny skandal3. Wystarczy że odbierzesz SMS, bez żadnych podejrzeń. Konsekwencje będą opłakane
Biedronka umacnia się na pozycji lidera wśród sieci handlowych
Biedronka pojawiła się na polskim rynku w 1995 r. Obecnie sklepów pod tym szyldem jest 3031. Oddziały są zlokalizowane w ponad 1100 miejscowościach w różnych częściach kraju. Biedronka od lat cieszy się zaufaniem polskich konsumentów i uchodzi za jednego z liderów rynku handlowego. Jej głównym konkurentem pozostaje Lidl.
W tym roku Biedronka otrzymała tytuł Top Marka 2020 w rankingu organizowanym przez magazyn „Press” oraz „Press-Service” dla najsilniejszej komunikacyjnie marki wśród wszystkich sieci handlowych. Spośród sklepów wybierana jest ta firma, która prezentuje najbardziej przekonującą i solidną strategię komunikacyjną. Biedronka została uhonorowana tą nagrodą już po raz ósmy.
W jaki sposób Biedronka stara się dotrzeć do klientów i partnerów? W tym pandemicznym roku Biedronka postawiła na szybkie działania komunikacyjne i nowe, zdigitalizowane formy współpracy z mediami. Dzięki tym aktywnościom Biedronka odnotowała wzrost liczby publikacji o 90 proc. Przełożyło się to na wzrost pozytywnego postrzegania marki o 6,2 proc.