Biedronka sprzedawać będzie też w niedziele. Sieciówka znalazła sposób, zaczyna 10 maja
Biedronka z dowozem do domu przez cały tydzień
Biedronka wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy w dobie pandemii coraz częściej wybierają zakupy z dowozem. Dlatego też sieć handlowa postanowiła zaktualizować strategię działania i rozszerzyć możliwość składania zamówień przez aplikację o Glovo o kolejne dni i kolejne miejsca.
Nowością jest możliwość zamówienia artykułów z Biedronki przez siedem dni w tygodniu. Dotyczy to także tych niedziel, które są objęte zakazem handlu. Usługa dowozu produktów przez Glovo jest poza tym dostępna już w 16 miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Płocku, Rzeszowie, Bydgoszczy, Toruniu, Olsztynie i Lublinie – podaje Business Insider Polska.
Współpraca Biedronki i Glovo
Glovo to hiszpańska firma, która świadczy usługi kurierskie, polegające na odbiorze, zamówieniu i dostawie produktów do klienta. Została założona w 2015 r., ale na polskim rynku działa od jesieni 2019 r. Wtedy to właśnie rozpoczęła współpracę z popularnym dyskontem – Biedronką.
O tym, że połączenie sił było dobrą decyzją świadczy fakt, że coraz więcej mieszkańców dużych miast decyduje się na korzystanie z aplikacji Glovo. Najwięcej transakcji dokonują Warszawiacy. Na drugim miejscu znaleźli się mieszkańcy Wrocławia, a na trzecim Krakowa. Klienci składają zamówienia głównie między 11:00 a 14:00, choć zgłoszenia są przyjmowane od 10:00 do 23:00. Czas trwania dostawy to godzina zegarowa. Dostarczenie zamówienia może się jednak nieznacznie wydłużyć w zależności od pory dnia czy lokalizacji.
Klienci Biedronki mają bardzo szeroki wybór produktów – w asortymencie znajduje się ok. 1,5 tys. artykułów spożywczych i kosmetycznych. Najczęściej zamawianymi produktami przez aplikację są banany, filety z piersi kurczaka i pomidory malinowe.