BiznesINFO.pl Handel Biedronka wie, jak rozpieszczać klientów. Za 3 dni w sieciówce kupisz m.in. głośnik Bluetooth za 129 zł
ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Biedronka wie, jak rozpieszczać klientów. Za 3 dni w sieciówce kupisz m.in. głośnik Bluetooth za 129 zł

14 września 2020
Autor tekstu: Maria Glinka

Biedronka z ofertą dla fanów muzyki

Kolejny tydzień to kolejna szansa na promocje w Biedronce. Tym razem sieć handlowa proponuje wyjątkowe produkty elektroniczne w wyjątkowych cenach. Co można znaleźć na sklepowych półkach w Biedronce?

Na fanów mocnego grania czeka głośnik bezprzewodowy w dwóch wariantach. Pierwszy z nich to sprzęt "retro", który ma moc 20 W i pozwala na 8h odtwarzania muzyki. Drugi produkt to głośnik "disco" o mocy 6W. Producent nie podaje informacji, jak długo może pracować sprzęt, ale do jego kupna zachęca dodatkowa funkcja pod postacią radia FM. Cena głośników na Bluetooth bez względu na rodzaj to 129,99 zł.

Biedronka z myślą o wygodzie kierowców

W nowej gazetce promocyjnej Biedronki znajdą się także produkty, które przydadzą się w trakcie podróży autem. Za 29,99 zł można zakupić magnetyczne uchwyty samochodowe, w których umieszcza się telefon komórkowy. Ten wygodny sprzęt stał się niezbędnym elementem długich podróży, do których kierowca potrzebuje nawigacji.

Portal komuperswiat.pl podaje, że nowa oferta na elektronikę w Biedronce rusza w czwartek 17 września. Oznacza to, że czas na zakup towarów z poprzedniej promocji np. opaski fitness czy słuchawek Bluetooth, upływa w środę 16 września.

DZISIAJ W GRZEJE: 1. Już nie zarobisz tyle co wcześniej. Rząd chce położyć łapska na umowach milionów Polaków 2. Lekarka, która przerywała ciąże nie wytrzymała. Jednego przypadku nigdy nie zapomni

Dwie promocje w trakcie jednych zakupów? W Biedronce wszystko jest możliwe

Każdy, kto zdecyduje się na zakup sprzętu elektronicznego po okazyjnej cenie może jednocześnie wziąć udział w innej akcji promocyjnej organizowanej przez Biedronkę. Za każde wydane 50 zł Biedronka przekazuje 1 naklejkę w ramach akcji z maskotkami i książkami. Zabawkę może odebrać klient, który uzbiera 60 naklejek. Z kolei książka edukacyjna to równowartość 15 naklejek.

Co tym razem przygotowała Biedronka w ramach akcji z naklejkami? Po sukcesie Świeżaków i Słodziaków przyszedł czas na Gang Fajniaków , czyli 10 postaci, które edukują w zakresie dbania o środowisko. W ekipie znalazły się: Chmurka Celinka, Słońce Sonia Kropla Ksenia, Drzewo Dobromir, Foka Frania, Jarzębina Julka, Piesek Piotruś, Dąb Dyzio, Ważka Wiola i Smog Stefan.

Obserwuj nas w
autor
Maria Glinka

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych i studentka dziennikarstwa na UW. Pierwsze doświadczenia w branży dziennikarskiej zdobywała w stacji TVN i na portalu Euractiv. Wielbicielka filmów Alejandro Innaritu, reportaży książkowych i filmowych, zwłaszcza na temat polityki oraz społecznych problemów w wymiarze globalnym i lokalnym.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat