Przełomowa decyzja Biedronki. Wpłynie na wartość naszego koszyka
Biedronka zdecydowała się na odważny krok
Biedronka znana jest z tego, że cały czas kusi swoich klientów promocjami i nieprzerwanie pokonuje w tym konkurencję. Jak się okazuje, sieć sklepów podjęła właśnie decyzję o wycofaniu poszczególnych produktów ze sprzedaży. Biedronka zdecydowała się zrezygnować ze sprzedaży jajka z chowu klatkowego, podaje Otopress. Niestety, ale decyzja może przysporzyć kłopotów Biedronce.
Biedronka zdecydowała się na wycofanie ze sprzedaży jajek z chowu klatkowego, ponieważ uważa, że jest to mały krok na drodze do polepszenia życia zwierząt. Brak jajek, tzw. trójek ma zmusić klientów sieci sklepów do wybierania tych z wolnego wybiegu lub chowu ściółkowego. Biedronka chce, aby jaja z chowu klatkowego zniknęły ze sklepowych półek w ciągu najbliższych pięciu lat.
Biedronka w oczach klientów
Biedronka zdaje sobie sprawę z kontrowersyjności swojej decyzji. Sieć sklepów przyznaje, że jest to decyzja długoterminowa, ponieważ zerwanie umów może grozić konsekwencjami finansowymi i prawnymi. Co więcej, Biedronka zdaje sobie z sprawę z trudności w znalezieniu innych dostawców, ponieważ w Polsce króluje chów klatkowy. Na decyzję Biedronki negatywnie zareagowała także część klientów sieci.
Biedronka podjęła decyzję po rozmowie ze Stowarzyszeniem "Otwarte Klatki", ale mimo szczytnego celu sieć musi przygotować się na straty. Jajka z chowu klatkowego są tańsze od innych, dlatego większość klientów decyduje się na ich zakup. Jak prognozuje Otopress, Biedronka poprzez swoją decyzję może stracić klientów lub odnieść sukces.
<