Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Biedronka pilnie apeluje do klientów, by zwrócili lub wyrzucili jeden konkretny produkt
Maria Gil-Sobczyk
Maria Gil-Sobczyk 24.12.2022 14:53

Biedronka pilnie apeluje do klientów, by zwrócili lub wyrzucili jeden konkretny produkt

biedronka-sklep-promocja-biznesinfo
Biznesinfo

Sieć sklepów Biedronka zamieściła na swojej stronie ostrzeżenie, by klienci, którzy zakupili pieczywo żytnie chrupkie PANO o numerze partii 07.2023/22AM2OK2, jak najprędzej zwrócili je do sklepu lub wyrzucili. Jest to produkt niezdatny do spożycia. Jeśli klienci chcą otrzymać za niego zwrot pieniędzy, nie muszą okazywać paragonu.

Produkt nie nadaje się do spożycia

W czwartek 22 grudnia Biedronka zamieściła na swojej stronie komunikat firmy Tovago, która informuje o wycofaniu z obrotu partii produktu pieczywo chrupkie żytnie PANO o masie 200 gram, terminie trwałości do lipca 2023 roku oraz numerze partii 07.2023/22AM2OK2.

tovago-pano-komunikat

Okazuje się, iż produkt zawiera wyższą zawartość akryloamidów, co sprawia, że jest on niezdatny do spożycia. 

Decyzja podyktowana jest dbałością o najwyższe standardy bezpieczeństwa produktów i ma na celu wyeliminowanie ryzyka spożycia niezgodnego produktu przez konsumentów— czytamy w komunikacie firmy Tovago.

Klienci, którzy chcą otrzymać zwrot pieniędzy za produkt, są proszeni o jego dostarczenie (w opakowaniu) do najbliższego sklepu, w którym go zakupili.

Katarzyna Gieracka, pełnomocnik ds. jakości w Tovago przeprosiła za zaistniałą sytuację i podkreśliła, że dobro konsumentów jest dla firmy kwestią priorytetową.