Biedronka wprowadza rewolucję. Zmiany dotkną miliony klientów w Polsce
Znana sieć sklepów szykuje nowości, które dotkną wiele sklepów w Polsce. Członek zarządu zdradza nową strategię za kolejne setki milionów. Biedronka wprowadza cyfrowe cenówki.
Biedronka wprowadza zmiany w sklepach
Paweł Stolecki, członek zarządu polskiego oddziału spółki poinformował w rozmowie z serwisem wiadomościhandlowe.pl, że Biedronka wprowadzi elektryczne cenówki. Ruszyły testy, do końca roku zmianą ma zostać objętych tysiąc placówek, a w ciągu dwóch lat - cała sieć.
Zobacz też: Naukowcy przebadali pomidory z Dino, Aldi i Auchan'a
Szykują się kolejne podwyżki. Pogrzeb będzie jeszcze droższyBiedronka inwestuje setki milionów w elektryczne cenówki
Stolecki nie precyzuje kosztów całej inwestycji, zdradza przy tym, że mowa o “setkach milionów złotych”.
To koszty uruchomienia/wdrożenia tego rozwiązania, natomiast te urządzenia mają odpowiednio długą żywotność, dlatego koszty bieżące utrzymania systemu będą relatywnie niskie […] a korzyści - ogromne.
Wśród nich wymienia innowacyjne rozwiązanie zastosowane w elektronicznych cenówkach - mają nie być monochromatyczne, a zatem zdolne do wyświetlania kolorów. To z kolei pomoże w komunikacji marketingowej, bo, jak przekonuje, “klienci zwykle orientują się, że mają do czynienia z ofertą promocyjną właśnie dzięki kolorystyce etykiet cenowych”.
Redukcji nie będzie
Przy relacjonowaniu nowej inwestycji członek zarządu zaznacza, że jej konsekwencją nie będą redukcje etatów, choć wdrożenie systemu pozwoli “uwolnić od zadań związanych z wymianą cenówek wiele roboczogodzin”. Spółka, deklaratywnie, zamierza je przeznaczyć na poprawę doświadczeń zakupowych.
Jak dotąd system jest testowany w 10 placówkach, po zakończeniu testów wnioski zostaną wykorzystane do opracowania modelowego schematu na kolejne 100 placówek do końca roku i, docelowo, wszystkie w perspektywie 2 lat.
Zobacz też: Czekają nas podwyżki cen żywności. “Szok i zaskoczenie skalą”