Biedronka wprowadza spore zmiany. Klienci będą oburzeni
Dyskonty podbijają polski rynek i serca klientów. Sieć sklepów z logo owada należy do ulubieńców Polaków. Okazuje się, że klienci Biedronki muszą być przygotowani na spore zmiany, które już za kilka dni wejdą w życie, informuje Business Insider.
Poważne zmiany już za kilka dni
Klienci doceniają możliwość łatwego zwrotu towaru, który czasem nie spełnia ich oczekiwań albo z którego po prostu chcą zrezygnować. Zasady zwrotu zapisane są w regulaminie danej sieci sklepów, który w poniedziałek, 13 marca, zmienia się w Biedronce.
30 dni na zwrot
Jedną z pozytywnych zmian dla klientów jest wydłużenie terminu, w jakim można zwrócić towar. "Zwrot towarów pełnowartościowych i związana z tym wypłata gotówki” będą mogły nastąpić w terminie 30 dni od daty zakupu, a nie tak jak do tej pory - 14 dni .
Voucher i zwrot tylko pod pewnymi warunkami
Jedna ze zmian, którą najbardziej odczują klienci, dotyczy kwestii rozliczenia . Zamiast zwrotu gotówki , klient "otrzymuje voucher płatniczy na kwotę stanowiącą jego równowartość , tj. tożsamą z kwotą na przedłożonym oryginale dowodu zakupu".
Jest to korzystne rozwiązanie dla Biedronki, ale wręcz przeciwnie dla klienta. Nawet w przypadku zwrotu towaru jesteśmy zmuszeni dokonać zakupów w sieci sklepów z logo owada, wykorzystując voucher płatniczy.
Kolejna zmiana polega na tym, że zwrotu można dokonać pod warunkiem , że płacąc za dany towar, nie wykorzystaliśmy wcześniej voucherów promocyjnych , a towar nie był sprzedawany w ramach niektórych akcji marketingowych i wyprzedaży.
Zmiana miejsca zwrotu
Klienci są przyzwyczajeni do tego, że zwrotów mogą dokonywać w każdym sklepie należącym do danej sieci, na terenie całego kraju. Od poniedziałku w sklepach Biedronki będzie inaczej. „Klienci mogą dokonać zwrotu towarów pełnowartościowych wyłącznie w sklepie Biedronka, w którym dokonano zakupu ” - stanowi nowy regulamin.