Biedronka wydała pilny komunikat dla klientów. Chodzi o dostępność produktów
Biedronka opublikowała na swojej stronie dość zaskakujący komunikat. Nie dotyczy on jednak promocji ani konieczności zwrotów produktów, tylko dostępności jednej z ofert.
Nowy komunikat Biedronki. Sieć przeprasza klientów
Bardzo rzadko się zdarza, że sieć handlowa przekazuje informację dotyczącą zmian w uprzednio opublikowanych ofertach. Zwykle bowiem ogłoszenia dotyczą wydłużenia godzin otwarcia, bądź zagrożenia powodowanego przez dany produkt.
Jak jednak wynika z informacji portalu rmf.fm, w tym wypadku tak postąpiła sieć dyskontów Biedronka. Wszystko zostało spowodowane przez błąd, jaki pojawił się w jednej z gazetek.
Nietypowa oferta w Biedronce. Rozdają wyjątkowe gadżety za darmo, ale jest jeden warunekBiedronka wydała pilny komunikat. Chodzi o dwa produkty
Z informacji opublikowanej na stronie Biedronki cytowanej przez portal wynika, że błąd pojawił się w gazetce “Okazje tygodnia” nr 04/2024. Dotyczył on dwóch produktów przeznaczonych dla dzieci z marką Psiego Patrolu. Chodzi o lampkę nocną z projektorem oraz szczoteczkę oscylacyjną.
Sieć dyskontów przekazała, że według gazetki produkty miały być w ofercie od poniedziałku 22 stycznia. Tymczasem jednak ich wejście do oferty zaplanowano dopiero na czwartek 25 stycznia.
Biedronka przeprasza klientów.
Niewykluczone, że publikacja informacji jest związana ze zdziwieniem klientów, którzy chcieli te produkty zakupić. Bardzo krótki komunikat wyjaśniający te nieścisłości kończy się przeprosinami za utrudnienia spowodowane tą zmianą.
źródlo: rmf.fm