Biedronka znów uderza w Lidla. Tym razem wykorzystano paragony
Konflikt między dwoma największymi dyskontami w Polsce przybiera na sile. Dotychczasowe etapy ograniczały się do ogłaszania zwycięstw w gazetkach i wysyłaniu SMS-ów do klientów. Teraz jednak Biedronka postanowiła odgryźć się Lidlowi w nieco inny sposób.
Biedronka kontra Lidl
Dwie największe sieci sklepów w Polsce, Biedronka oraz Lidl, w ostatnich tygodniach wprowadziły do walki o klienta mocne elementy komunikacyjne . Uderzają w konkurencję, zaznaczając przy tym, że jest ona droższa od nich.
Jak przypomina serwis finanse.wp.pl, docinki między sieciami zaczęły się dość niedawno. Lidl zorganizował loterię , w której główną nagrodą jest okrągły milion złotych, zaś co godzinę do wygrania jest bon na zakupy o wartości 500 zł. Biedronka odpowiedziała podobną akcją , w której klienci mogą wygrać bon na zakupy o wartości 800 zł - różnica polega na tym, że w Biedronce nie trzeba rejestrować paragonu.
Kolejne uderzenie Biedronki
Głośnym echem odbiło się wysyłanie przez Biedronkę SMS-ów do klientów , w których porównywano ceny w sklepach tej sieci z cenami w Lidlu. Niemiecka sieć odpowiedziała, że wiadomości Biedronki “wprowadzają konsumentów w błąd”, natomiast Biedronka twierdzi, że ceny porównuje “rzetelnie”.
Teraz konflikt wszedł na kolejny etap. Na kolejny krok zdecydowała się tym razem Biedronka - teraz jednak, akcja ogranicza się wyłącznie do sklepów tej sieci . Co konkretnie pojawiło się w sklepach?
Biedronka wchodzi na nowy poziom
Do tej pory, kasy fiskalne w Biedronce na dodatkowym, dolnym fragmencie paragonu drukowały zwykle bony lub vouchery zniżkowe. Ostatnio jednak najwyraźniej otrzymały aktualizację, ponieważ wydruki są znacznie dłuższe niż dotychczas .
Oprócz samego paragonu fiskalnego kasy drukują informację, iż Biedronka jest tańsza od niemieckiej sieci Lidl . Według informacji na paragonie, taki stan ma się utrzymywać od 2002 roku. Data jest nieprzypadkowa - to właśnie w kwietniu 2002, Lidl wszedł na polski rynek, otwierając pierwszy sklep w Poznaniu.
źródło: finanse.wp.pl
ZOBACZ TAKŻE: Zamieszanie z cenami w Biedronce. Sieć przyznała się do błędu