Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Biedronka znowu to zrobiła. Klienci mogą się zdziwić, zmiany już od 25 lipca
Maria Gil-Sobczyk
Maria Gil-Sobczyk 25.07.2023 14:40

Biedronka znowu to zrobiła. Klienci mogą się zdziwić, zmiany już od 25 lipca

Biedronka_sklep_wejscie_logo_biznesinfo
Biznesinfo

Od wtorku 25 lipca Biedronka po raz kolejny obniża ceny regularne kilkudziesięciu produktów. W efekcie klienci będą mogli zapłacić mniej za sery, jaja, pieczywo tostowe, papier toaletowy czy ręczniki kuchenne. Jako pierwsi na rynku obniżyliśmy ceny regularne podstawowych produktów w związku ze spadającą inflacją – podkreśla Wojciech Kozar, Dyrektor Handlowy w sieci Biedronka.

Co można kupić taniej?

Pierwszą obniżkę cen regularnych podstawowych produktów Biedronka ogłosiła dwa tygodnie temu. Teraz do listy 60 przecenionych artykułów sieć dodała kolejne kilkadziesiąt. Od dzisiaj, czyli 25 lipca, taniej można kupić m.in.

  • ser żółty Liliput Światowid 350 g – 7,99 zł zamiast 8,94 zł,
  • chleb tostowy pełnoziarnisty 500 g – 3,19 zł, wcześniej 3,57 zł,
  • papier toaletowy Queen Rumiankowy 8 rolek – 8,99 zł, poprzednio 9,99 zł,
  • ręcznik kuchenny Queen – 5,49 zł zamiast 5,99 zł,
  • jogurt pitny Fruvita Pure Mix 250 g – 2,05 zł, wcześniej 2,47 zł,
  • krewetki Vannamei Białe Marinero 225 g – 17,10 zł, poprzednio 23,99 zł.

Pełną listę produktów dostępnych w niższych cenach regularnych można znaleźć w tym miejscu.

Prezes i pracownicy tego banku mieli okraść klientów na miliony złotych. Niebywałe, jak długo trwał cały proceder

Biedronka: troszczymy się o portfele naszych klientów

Jako pierwsi na rynku obniżyliśmy ceny regularne podstawowych produktów w związku ze spadającą inflacją. Teraz do tej listy dodajemy kilkadziesiąt kolejnych i, co warto podkreślić, są to ceny regularne, a nie ceny promocyjne, do których atrakcyjności zdążyliśmy już przyzwyczaić naszych klientów. Obniżka cen regularnych, kiedy tylko pozwala nam na to sytuacja rynkowa, to wyraz troski o portfele naszych klientów, dzięki czemu mają oni możliwość zrobienia zakupów w jeszcze niższych cenach – tłumaczy Wojciech Kozar, Dyrektor Handlowy w sieci Biedronka.

Kolejna odsłona kampanii „Do Biedronki IDĘ”

Akcji promocyjnej towarzyszy kolejna odsłona całorocznej kampanii „Do Biedronki IDĘ”, która wskazuje wspomnianą obniżkę jako kolejny powód, aby wybrać się do popularnego dyskontu. Kampania jest emitowana w telewizji i radiu, zobaczyć ją można również w Social Mediach, na kanale YouTube, w aplikacji Moja Biedronka oraz w przestrzeni sklepów sieci Biedronka.