CCC planuje sporą ekspansję. Sieć ma nowe rozwiązania dla klientów
CCC rusza z ekspansją
CCC otworzyło sklep internetowy w Czechach. Jak podaje Business Insider Polska, Czechy to trzeci największy rynek zagraniczny dla grupy CCC, jeśli chodzi o przychody. Firma działa na rynku czeskim od 15 lat. W trzecim kwartale 2019 roku przychody CCC w Czechach wyniosły ok. 6 proc. w całej grupie.
"Silna pozycja marki CCC w tym kraju ułatwi nam realizację celów sprzedażowych, poprzez zwiększanie aktywności dotychczasowych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów online" - powiedział cytowany przez BIP wiceprezes CCC Karol Półtorak.
Aplikacja CCC to prawdziwy hit
W przyszłym roku grupa CCC zamierza też udostępnić aplikację mobilną CCC dla czeskich klientów firmy. Odkąd aplikacja została uruchomiona w Polsce, w ciągu 9 miesięcy pobrało ją 1,2 miliona użytkowników. Polski sklep internetowy CCC działa od pięciu miesięcy.
“Aplikacja CCC powstała z myślą o ułatwieniu zakupów klientom, zwłaszcza tym młodszym, którzy większość transakcji realizują online. Dzięki niej budujemy szeroką społeczność użytkowników i influencerów modowych skupionych wokół naszej marki, którzy płynnie przechodzą ze świata online do kanału offline - sklepów stacjonarnych CCC” - powiedział Jakub Jasiński, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel CCC.