Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Finanse > Ci klienci zapłacą mniej na stacji paliw. Ruszyła specjalna akcja promocyjna
Julia Czwórnóg
Julia Czwórnóg 04.02.2025 11:10

Ci klienci zapłacą mniej na stacji paliw. Ruszyła specjalna akcja promocyjna

Stacja paliw
Fot. Canva Teams

Od lutego klienci jednej z najpopularniejszych sieci będą mogli skorzystać z bardzo korzystnej promocji, w ramach programu lojalnościowego. Tankujący na tych stacjach paliw zyskają szansę na uczestnictwo w nowej akcji przeprowadzonej przez sklepy w całej Polsce.

Programy lojalnościowe szansą na oszczędności w czasach drożyzny

Przytłaczająca większość sklepów oferuje swoim klientom programy lojalnościowe, które pozwalają na zaoszczędzenie, często nie tak małych kwot na zakupach. Przybierają one różne formy, od aplikacji, po analogowe karty. Najpopularniejsze z nich to niewątpliwie karta Moja Biedronka, umożliwiająca korzystanie z różnorodnych promocji, Allegro Smart, czy Lidl Plus. 

Karty lojalnościowe
Zofia i Marek Bazak/East News

Firmy, które prowadzą programy lojalnościowe, mają świadomość, że muszą dostosować strategię lojalnościową do oczekiwań klienta i rynku, na którym działają. Prowadzenie programu na poziomie kraju jest stosunkowo najprostsze, ze względu na ujednolicenie przepisów obowiązujących na danym terenie. Wyzwanie wzrasta wraz z powiększaniem zasięgu geograficznego — różne kraje mogą mieć różniące się od siebie regulacje, na przykład dotyczące wykorzystywania i przetwarzania danych osobowych, co komplikuje przedsięwzięcie. 

Teraz dwie wielkie sieci podjęły współpracę i oddały w ręce klientów propozycję na rekompensatę za tankowanie paliwa na poszczególnych stacjach. Warto się pospieszyć, bo promocja nie potrwa długo.

Donald Trump, Xi Jinping, Claudia Sheinbaum i Justin Trudeau
USA idą na wojnę. Najwięksi partnerzy szykują odwet
Tyle zarabiają najlepsi piłkarze w Ekstraklasie. Kwoty zaskakują, między pensjami przepaść Gigantyczna liczba zwolnień w służbach. Ministerstwo zapowiada systemowe zmiany

Dwie wielkie sieci podjęły owocną współpracę

Współpraca PAYBACK z Carrefour Polska zakłada integrację istniejących programów lojalnościowych obydwu spółek. Program PAYBACK będzie dostępny w sklepach stacjonarnych, oraz online. Punkty otrzymane za zakupy będzie można wymieniać m.in. na kolejne zakupy, podobnie jak w przypadku pierwszego sklepu: w sklepach stacjonarnych Carrefour, jak i na carrefour.pl, a także u wszystkich stacjonarnych Partnerów programu.

Aplikacja mobilna „Mój Carrefour” w dalszym ciągu jest dostępna dla klientów, natomiast została wprowadzona możliwość zintegrowania jej z kartą PAYBACK. Dzięki temu klienci korzystający z „Mój Carrefour” mają łatwy dostęp nie tylko do karty i kuponów PAYBACK, ale również do informacji o liczbie zebranych punktów PAYBACK, możliwości rejestracji itp. Zachowane zostały wszelkie funkcje aplikacji „Mój Carrefour”, takie jak czytnik cen oraz scan&go.

Współpraca sieci pozwoliła klientom zmaksymalizować korzyści podczas korzystania z propozycji obydwu spółek.

Nowe partnerstwo przyniesie wymierne korzyści dla obu stron. Współpraca z siecią sklepów Carrefour zwiększy atrakcyjność naszego programu, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. To zupełnie nowe możliwości dla naszych uczestników. Jestem przekonany, że dzięki naszej zaawansowanej technologii i know-how na temat budowania zaangażowania klientów realnie wesprzemy Carrefour w zacieśnianiu relacji z klientami i przyczynimy się także do pozyskania nowych - przekazał Marcin Pilarski, Managing Director w PAYBACK Polska.

Teraz spółki rozszerzają swoją współpracę i oferują klientom dogodne zakupy na stacjach paliw. Jak skorzystać z nowej oferty?

Zobacz też: Wyrzucasz to do kosza? Możesz otrzymać surowy mandat

Ci klienci mogą zapłacić mniej na stacji paliw - ale trzeba się pospieszyć

Od początku lutego 2025, każda transakcja paliwowa na stacjach paliw Carrefour umożliwia klientom zbieranie punktów PAYBACK. To nowy element rozszerzenia współpracy sieci, w ramach której klienci dokonujący zakupu, mogą korzystać z programu lojalnościowego.

Stacja paliw Carrefour
Fot. Pawel Wodzynski/East News

Carrefour i PAYBACK właśnie rozpoczynają wprowadzanie nowej usługi specjalną akcją promocyjną, która potrwa do 28 lutego 2025 roku. Kto może skorzystać z promocji i na jakich warunkach?

  • Klienci, którzy dokonają zakupu paliwa lub gazu na stacjach paliw Carrefour za minimalną kwotę 99 zł i zeskanują zarejestrowaną kartę PAYBACK, aplikację PAYBACK lub aplikację Mój Carrefour (z podłączoną kartą PAYBACK!), podczas tankowania, oraz wymienią przynajmniej 1 punkt PAYBACK, otrzymają elektroniczny bon o wartości 20 zł do wykorzystania na zakupy w sklepach Carrefour.
     
  • Bon będzie możliwy do wykorzystania w ciągu 8 dni od jego otrzymania.
     
  • Skorzystać mogą zarówno dla stali, jak i nowi klienci stacji paliw Carrefour.
     
  • Z akcji promocyjnej wykluczone są stacje paliw Carrefour przy ulicy Ćwiklińskiej 12 w Krakowie oraz przy ulicy Grabieniec 28 w Łodzi.