Niemiecka drogeria DM wchodzi na polski rynek za 2 dni. Dla pierwszych klientów przygotowano prezenty
Już w czwartek 21 kwietnia 2022 r. niemiecka drogeria DM otworzy swój pierwszy sklep w Polsce. Drogeria deklaruje “stałe niskie ceny”. Od godziny 8:00 w parku handlowym Galaktyka we Wrocławiu na klientów czeka 15% rabat powitalny na produkty, szereg atrakcji, bezpłatny poczęstunek oraz prezent.
“Drogerie DM oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz perfumy, żywność oraz produkty gospodarstwa domowego, jak również karmę dla zwierząt, czy usługi foto” reklamuje drogeria w swoim biuletynie.
Niemieckie drogerie dm znajdują się już w 13 krajach europejskich. Sieci zatrudniają obecnie ponad 66 tys. osób w całej Europie. To już ponad 3800 punktów sprzedaży.
Strategia sprzedaży drogerii dm w Polsce
“W drogeriach dm liczy się człowiek. Klienta potrzeby są dla nas najważniejsze” - mówi Markus Tojansky, dyrektor generalny w Polsce.
Strategia drogerii DM skupia się na tym, by klienci nie czuli ryzyka przeoczenia najlepszych okazji. Ceny mają być zawsze korzystne.
Kilka słów historii i założycielu
Spółka za rok 2019/2020 odnotowała sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro. Firmę stworzył Götz Werner w 1973 roku, otwierając pierwszy sklep w południowo-zachodnich Niemczech w Karlsruhe. Korzystając z doświadczeń sieci Aldi, przyjął jej model prowadzenia handlu, przyjmując zasadę obniżonych cen i agresywnej polityki promocyjnej. Ta forma działania z czasem była coraz bardziej uciążliwa, dlatego w strukturze organizacyjnej nastąpiły zmiany, które przyniosły większość odpowiedzialność i samokontrolę każdego z oddziałów. Dziś samodzielne lokale określają asortyment, ustalają pensje, dyżury pracowników a nawet wybierają swoich przełożonych.