Dino zaskoczyło wszystkich. To pierwszy taki przypadek
Dino podjęło zaskakującą decyzję. Sieć królująca na przedmieściach i wsiach zdecydowała się na krok, który realnie zagraża Biedronce. Dino wchodzi do miast? Dino otworzyło sklep we Wrocławiu. To pierwszy taki przypadek. Co dalej?
Zaskakująca decyzja Dino, tego jeszcze nie było
Dino zaskakuje nie tylko promocjami. Zupełnie nowa grupa klientów będzie mogła zrobić zakupy w sklepie polskiej sieci. To zupełnie nowy krok w kierunku tego, jak rozwijać będzie się Dino. Niemal nikt nie spodziewał się, że nowa lokalizacja sklepu nie będzie wpisywać się w dotychczasowy schemat.
Dino wkracza do miast? Dotychczas sieć skupiała się na tworzeniu sieci sklepów na wsiach oraz na przedmieściach i średniej wielkości miejscowości. Od 15 maja uległo to zmianie.
ZUS wypłaci 1335 zł co miesiąc przez trzy lata. Mało kto o tym wiePierwszy taki przypadek: Dino otworzyło sklep w mieście
Dino otworzyło sklep w mieście. 15 maja 2024 r. Po raz pierwszy sieć zaprosiła klientów do placówki zlokalizowanej we Wrocławiu (woj. dolnośląskie). Sklep zlokalizowany jest w Domu Handlowym Feniks. Okazuje się, że nowy pomysł na rozwój Dino to dla innych sieci duży problem. Szczególnie zaniepokojona może być Biedronka.
ZOBACZ: Wystarczy jeden dokument, by uzyskać duże zniżki. Wielu nie ma o tym pojęcia
To bardzo duży krok dla sieci, która staje w szranki z gigantami takimi jak Biedronka czy Lidl i rozwija format dopasowany do potrzeb wielkomiejskich klientów - wskazuje portal dlahandlu.pl.
Biedronka obawia się Dino?
Jeszcze przed tym, ja Dino otworzyło swój pierwszy sklep w mieście, Biedronka wymieniała sieć jako jednego z największego rywala w walce o klientów. Eksperci wskazywali, że Dino zaskakuje tempem rozwoju i sukcesywnie powiększa swój udział na rodzimym rynku.
ZOBACZ: Wygrasz w Lotto i możesz mieć problem. Podatek to nie wszystko
Dane nie kłamią. Tylko w trzy miesiące Dino zarobiło około 5 mld 544,29 mln zł. Biedronka w tym samym okresie zarobiła 4,8 mld euro, czyli około 22 miliardy złotych.
Źródło: dlahandlu.pl