BiznesINFO.pl Handel DM drogerie wchodzą do Polski. Wiemy jak idą przygotowania [TYLKO U NAS]
Pexels

DM drogerie wchodzą do Polski. Wiemy jak idą przygotowania [TYLKO U NAS]

4 sierpnia 2021
Autor tekstu: Kasper Starużyk

DM Drogerie Markt już jakiś czas temu ogłosił wejście na polski rynek. Niemiecki gigant drogeryjny będzie musiał zmierzyć się przede wszystkim z rodzimym konkurentem Rossmannem, ale także z Lidlem i Biedronką. Zapytaliśmy przedstawicieli DM'u o plany działania na polskim rynku.

Polski rynek drogeryjny opanowany jest przede wszystkim przez inną niemiecką sieć, doskonale znany Polakom Rossmann. Z danych, które przytacza Business Insider udział Rossmanna w polskim rynku produktów drogeryjnych sięga 23 proc.

Duży udział w segmencie mają także sieciówki wielobranżowe Biedronka i Lidl.

DM Drogerie Markt podbiją polski rynek?

Zadanie, które stoi przez DM Drogerie Markt nie jest więc proste. Na stronie niemieckiego giganta możemy przeczytać, że Polska jest 14. krajem ekspansji. Sieć zakłada swoje sklepy przede wszystkim w krajach Europy Środkowej.

Ostatnim krajem, w którym GmBH (właściciel DM Drogerie Markt) zdecydowała się założyć swoje drogerie jest Bułgaria i miało to miejsce w 2009 r. Po ponad dekadzie władze firmy postanowiły ruszyć na rynek Polski.

Zakupy w DM zrobimy w 2022 roku

Markus Trojansky odpowiedzialny za rozwój sieci DM w Polsce zadeklarował otwarcie pierwszych sklepów w 2022 roku. - DM-Drogerie Markt planuje otworzyć pierwszą drogerię w 2022 roku. Dokładna data nie została jeszcze ustalona -. Na zakupy możemy więc jeszcze trochę poczekać.

DM sukcesywnie przygotowuje jednak podwaliny pod otwarcie sklepów. Na centralę oddziału polskiego Niemcy wybrali Wrocław, gdzie od paru miesięcy rekrutują już kadry. - Proces rekrutacji wciąż trwa, na dzień dzisiejszy w zespole projektowym pracuje około 40 pracowników - odpowiada Trojansky.

Obserwuj nas w
autor
Kasper Starużyk

Redaktor naczelny Biznesinfo. Wcześniej w Bankier.pl, gdzie zajmował się wyszukiwaniem najciekawszych informacji gospodarczych z Polski i świata. Dziennikarską pasję odkrył na festiwalu reklamowym Golden Drum w Słowenii. Absolwent ekonomii na wydziale prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego i międzynarodowych stosunków gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a także copywritingu w Szkole Mistrzów Reklamy. Miłośnik historii Hanzy i Morza Bałtyckiego.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat