Do zarządu Foap dołączają Michał Glapiński i Edyta Kotowicz
Platforma Foap.com, zrzeszająca ponad 4,5 miliona twórców na całym świecie, wzmacnia swój zarząd. Do zespołu dołączają Michał Glapiński na stanowisku Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner oraz Edyta Kotowicz jako Executive Creative Director/Managing Partner. Oboje będą współpracować z obecnym CEO Foap, Mateuszem (Matt’em) Zybaczyńskim, który od 2018 roku kieruje organizacją.
Foap. Globalna platforma
Foap od 2016 roku jest globalnym liderem w produkcji materiałów wideo i zdjęć opartych na treściach generowanych przez użytkowników (UGC) i twórców (CGC). Dzięki wieloletniej pracy nad budowaniem społeczności kreatywnych na całym świecie, stał się cennym partnerem dla największych światowych marek, takich jak Coca-Cola, Heineken, Uber, Mastercard czy Nivea.
Foap jest również wieloletnim partnerem biznesowym Mety i TikToka, a także dynamicznie rozwijającym się dostawcą treści w programie TikTok Creative Exchange w Europie. W ostatnich miesiącach, ze względu na ogromne zainteresowanie materiałami UGC/CGC tworzonymi na platformy TikTok i Meta (tzw. „platform native content”), Foap został dołączony do listy globalnych agencji kreatywnych przez wielu międzynarodowych klientów, co zaowocowało skokowym rozwojem organizacji.
Z Mattem współpracuje już prawie 2 lata i jestem pod olbrzymim wrażeniem jak rewolucyjne rzeczy mogą dziać się w świecie opartym o tzw. „ekonomię twórców”. To jaką pozycję na globalnym rynku kreatywnym zajął Foap, zasługuje naprawdę na najwyższe słowa uznania. Nie mogłem przejść obok tak połączonych elementów i bardzo się cieszę, że Foap staje się teraz naszym wspólnym projektem! - komentuje Glapiński.
Już w 2016 roku, gdy odpowiadałam w META za wprowadzenie formatu Instagram Stories na rynki CEE zobaczyliśmy, że wyniki tworzenia kreacji z twórcami przerastają nasze najśmielsze oczekiwania tego, co możliwe jest w kreacji i jak przekłada się to na KPI biznesowe. W kolejnych latach współtworzyłam strategie i kreacje oparte na tych insightach dla coraz większej rzeszy kluczowych klientów w CEE, a potem także META w DACH. Foap wyrósł na fenomenie ekonomii twórców i dlatego jestem zachwycona mogąc uczestniczyć w jego globalnej ekspansji. - dodaje Kotowicz.