Dodatkowe zniżki na zakupy w Biedronce? Jest na to prosty sposób
Klienci jednego z najbardziej lubianych sklepów spożywczych w Polsce wykazali się kreatywnością i znaleźli banalnie prosty sposób na to, by mieć dodatkowe zniżki podczas zakupów. Ma to związek z popularną funkcją aplikacji Moja Biedronka - Shakeomat. Przedstawiamy szczegóły.
Aplikacja Biedronki oferuje wiele korzyści
Aplikacja Biedronki jest bardzo dobrze znana większości klientów, którzy robią zakupy w tej sieci sklepów. Oferuje ona wiele udogodnień, ale przede wszystkim znajdziemy w niej rozmaite promocje. Najpopularniejszą funkcją tej aplikacji jest Shakeomat , dzięki któremu możemy codziennie zyskać atrakcyjne zniżki na nasze ulubione produkty spożywcze.
Zobacz także: Niektórzy muszą zwrócić to świadczenie. Wiadomo, jak tego uniknąć
Klienci Biedronki znaleźli sposób na dodatkowe promocje
Shakeomat został wprowadzony do aplikacji Biedronki w 2022 roku. Użytkownicy muszą tylko potrząsnąć telefonem, by zyskać swoją indywidualną promocję na wybrany produkt, a skorzystać z niej możemy do końca danego dnia.
Jak się okazuje, sprytni klienci Biedronki znaleźli sposób na to, by zyskać możliwość zwiększenia ilości specjalnych ofert, które proponuje aplikacja. Portal Interia donosi, że konsumenci wymieniają się między sobą kuponami.
Co zrobić, by zyskać dodatkowe zniżki na zakupy?
Na Facebooku powstało wiele grup, w których klienci Biedronki wymieniają się zniżkami oferowanymi przez Shakeomat. Internauci dzielą się swoimi promocjami, a inni użytkownicy aplikacji mogą wówczas w wiadomości prywatnej poprosić o wysłanie kodu, z którego potem mogą skorzystać w sklepie. Takie rozwiązanie nie jest zabronione przez żaden regulamin, ale jak wskazuje sama sieć sklepów - klienci korzystają z tego na własną odpowiedzialność.
Klienci, którzy decydują się na wymianę danych osobowych, umożliwiających aktywację promocji, robią to na własną odpowiedzialność i muszą być świadomi, że dedykowane im oferty mogą być od momentu tej wymiany wykorzystywane bez ich wiedzy i zgody - informuje Marek Złakowski, dyrektor ds. relacji z klientem i cyfryzacji w sieci Biedronka, cytowany przez Interię Biznes.