Drogerie dm zmniejszają limit do darmowej dostawy. Skorzystają kliencie z całej Polski
Niemiecka sieć drogerii DM zadebiutowała na polskim rynku w tym roku. Obecnie DM ma w Polsce pięć sklepów stacjonarnych, ale planuje dalszy rozwój. Główny konkurent DM, czyli również niemiecki Rossmann ma znaczenie bardziej rozbudowaną w Polsce sieć sklepów stacjonarnych, DM próbuje więc podebrać rodzimej sieci klientów za pośrednictwem internetu.
DM ogłosił, że zakupy przez internet z darmową dostawą zrobimy nie od 222 zł, jak było wcześniej, tylko od 199 zł.
DM rozpoczął w Polsce od sprzedaży online
DM jest obecne w 13 europejskich krajach, jednak Polska jest pierwszym rynkiem, na którym drogeria wystartowała równocześnie ze sprzedażą stacjonarną i internetową.
Przez internet sieć udostępnia 10 tys. produktów, które pogrupowane są na 10 kategorii.
Gwarancja stabilnej ceny w DM
Sieć zwraca szczególną uwagę na gwarancję niezmiennej ceny. Klient robiący zakupy zarówno stacjonarnie jak i za pośrednictwem internetu, ma gwarancję, że cena produktu, który go interesuje, nie zdrożeje co najmniej 4 miesiące od daty ostatniej podwyżki. DM umieszcza informację przy produkcie, kiedy miała miejsce ostatnia podwyżka ceny.
- Działamy zgodnie z naszymi deklaracjami; przyglądamy się rynkowi i na bieżąco analizujemy skuteczność podjętych przez nas decyzji. Wciąż uczymy się rynku. Po kilku pierwszych miesiącach w Polsce zdecydowaliśmy o obniżeniu limitu darmowej dostawy przy zamówieniach online. W Niemczech mamy 2 tys. 100 sklepów i jeden online i w każdej z tych kategorii jesteśmy numerem jeden. W Polsce jest jak na razie pięć sklepów stacjonarnych i jeden internetowy. O wszystkie dbamy jak o własne dzieci - mówi Markus Trojansky dyrektor generalny DM w Polsce w komunikacie nadesłanym do redakcji biznesinfo.pl.
Centrala drogerii DM w Polsce mieści się we Wrocławiu, gdzie również został otwarty pierwszy sklep stacjonarny sieci w 2022 r.