Franczyza za 1 zł. Popularna w Polsce sieciówka kusi chętnych ofertą
"Franczyza za 1 zł"
Program skierowany jest dla właścicieli gastronomii, dotkniętych skutkami epidemii wirusem COVID-19. Rozpoznawalność marki może pozwolić przedsiębiorcom rozruszać interes, a zasady projektu są bardzo proste. Polega on na przekształceniu lokalu w jeden z konceptów Sfinxa: restaurację Sphinx, Piwiarnię Warki, Chłopskie Jadło, Fabrykę Pizzy, czy Metę. Opłata franczyzowa na pierwszy rok działalności pod nowym szyldem ma wynosić 1 zł miesięcznie. Właściciele, którzy zdecydują się na przemianowanie własnej gastronomii na franczyzę będą zwolnieni z kosztów opłaty wstępnej za know-how w wysokości od 10 do 55 tysięcy złotych w zależności od marki - podaje portal dlahandlu.pl
Oferta kierowana dla samodzielnych gastronomii charakteryzuje się także sporą elastycznością, ponieważ restauratorzy mogą odstąpić od umowy po roku, jeśli ich plany biznesowe ulegną zmianie.
Pierwsza restauracja Sphinx powstała w 1995 roku w Łodzi, od tamtego czasu grupa Sfinks Polska S.A otworzyła blisko 100 restauracji działających na terenie całej Polski.