BiznesINFO.pl Handel Franczyza za 1 zł. Popularna w Polsce sieciówka kusi chętnych ofertą
pixabay

Franczyza za 1 zł. Popularna w Polsce sieciówka kusi chętnych ofertą

25 czerwca 2020
Autor tekstu: Wiktoria Pękalak

"Franczyza za 1 zł"

Program skierowany jest dla właścicieli gastronomii, dotkniętych skutkami epidemii wirusem COVID-19. Rozpoznawalność marki może pozwolić przedsiębiorcom rozruszać interes, a zasady projektu są bardzo proste. Polega on na przekształceniu lokalu w jeden z konceptów Sfinxa: restaurację Sphinx, Piwiarnię Warki, Chłopskie Jadło, Fabrykę Pizzy, czy Metę. Opłata franczyzowa na pierwszy rok działalności pod nowym szyldem ma wynosić 1 zł miesięcznie. Właściciele, którzy zdecydują się na przemianowanie własnej gastronomii na franczyzę będą zwolnieni z kosztów opłaty wstępnej za know-how w wysokości od 10 do 55 tysięcy złotych w zależności od marki - podaje portal dlahandlu.pl

Oferta kierowana dla samodzielnych gastronomii charakteryzuje się także sporą elastycznością, ponieważ restauratorzy mogą odstąpić od umowy po roku, jeśli ich plany biznesowe ulegną zmianie.

Pierwsza restauracja Sphinx powstała w 1995 roku w Łodzi, od tamtego czasu grupa Sfinks Polska S.A otworzyła blisko 100 restauracji działających na terenie całej Polski.

Obserwuj nas w
autor
Wiktoria Pękalak

Redaktor Biznesinfo. Absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, student filozofii. Wcześniej w miesięczniku "Teatr". Niestrudzenie projektuje zasadę ekwiwalencji z osi odbioru na oś kombinacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat