HalfPrice robi absolutną furorę. Sieć ledwo się otworzyła, już podbija zagranicę
HalfPrice przebojem wdarło się na polski rynek, a już niebawem pojawi się także za granicą. Do końca roku sieciówka ma otworzyć łącznie 65 oddziałów. W planach są także trzy marki własne i kampania reklamowa.
Z tego artykułu dowiesz się:
-
Ile sklepów HalfPrice jest w Polsce
-
W których państwach pojawią się oddziały
-
Z jakimi brandami sieciówka nawiązała współpracę
HalfPrice stawia również na zagranicę
HalfPrice nie zwalnia tempa. Sieciówka zadebiutowała w Polsce w maju 2021 r. i przyciągnęła ponad 500 tys. klientów. Na ten moment miłośnicy znanych marek mogą robić zakupy w 13 sklepach HalfPrice , ale już niedługo pojawią się także nowe oddziały.
Właściciel HalfPrice - Grupa CCC, ma bowiem ambitne plany. Do końca 2021 r. sieć HalfPrice ma liczyć w sumie 65 sklepów zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Po sukcesie krajowym sieciówka spróbuje swoich sił na Węgrzech i w Austrii . Pierwsze sklepy pojawią się tam w sierpniu.
- Pierwsze tygodnie funkcjonowania nowej sieci pokazują, że koncept sklepów off-price okazał się ogromnym sukcesem i spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów - przekonywał Adam Holewa, prezes HalfPrice.
HalfPrice z nowymi markami
Jednak rozszerzanie zasięgu to nie wszystko. HalfPrice nieustannie wzbogaca także swój asortyment. Wirtualne Media podają, że w portfolio sieciówki pojawią się trzy nowe marki własne: Simple, Americanos i Badura.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Grupa CCC poinformowała, że zakupiła brandy, a nie całe przedsiębiorstwa, choć nie zdradza wartości transakcji. - Myślę, że na sprzedaży tych produktów jesteśmy w stanie odrobić tę kwotę w jeden miesiąc - ocenił Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej CCC.
Americanos to marka specjalizująca się w jeansach, która świeciła triumfy w latach 90. Badura oferuje głównie obuwie, a Simple - odzież, buty i dodatki dla kobiet.
Poza tym HalfPrice stawia także na promocję. Do nowej kampanii reklamowej zaproszono modelkę - Annę Jagodzińską.
HalfPrice to format, którego potrzebuje polski rynek
W czym tkwi sekret HalfPrice? Przede wszystkim w niższych od standardowych cenach. Sieciówka działa bowiem na zasadzie konceptu off-price i oferuje produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach. Na klientów czeka odzież, obuwie, kosmetyki, akcesoria, zabawki, a także dodatki do domu.
- Decyzja o otwarciu HaflPrice po kolejnych przedłużających się lockdownach była skokiem na głęboką wodę, na który jednak byliśmy dobrze przygotowani - zaznaczył Holewa.
Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na redakcja@biznesinfo.pl