BiznesINFO.pl Handel Kaufland płaci za gole Polaków na Euro 2024. Po 10 zł dla każdego
Fot. Uwe Kulick/Flickr

Kaufland płaci za gole Polaków na Euro 2024. Po 10 zł dla każdego

15 czerwca 2024
Autor tekstu: Michał Górecki

Kaufland w ramach nowej akcji marketingowej proponuje pieniądze za gole. Od każdej bramki polskiej reprezentacji w ramach Euro 2024 sieć sklepów zapłaci swoim klientom 10 zł. Jakie są warunki?

Kaufland zapłaci za polskie bramki na Euro 2024

Kaufland, sieć sklepów należących do niemieckiej Grupy Schwarz, zapłaci za każdą strzeloną przez polską reprezentację bramkę - wynika z komunikatu prasowego biura marki Kaufland. Sieć przekazuje, że akcja zatytułowana “ zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie ” trwa do końca mistrzostw i jest skierowana do wszystkich klientów, będących jednocześnie uczestnikami programu lojalnościowego Kaufland Card.

Zobacz też: Oto co podwyższa emeryturę. Nie każdy o tym pamięta

Sukces polskiej spółki odzieżowej. LPP zdradza: w tych krajach zarabia najwięcej

Jak to działa?

Zasada działania jest prosta: oni strzelają, my zyskujemy 10 zł na zakupy w sieci sklepów. Aby skorzystać wystarczy być użytkownikiem Kaufland Card. W tym celu należy się udać na stronę moj.kaufland.pl i założyć konto. Co istotne, jeżeli reprezentacja Polski faktycznie zdobędzie bramkę, należy zrealizować swoją zniżkę dzień po konkretnym meczu - aktywuje się dopiero przy zakupach za min. 100 zł.

Euro 2024. Kiedy mecze Polaków?

Pierwszy mecz już w niedzielę 16 czerwca w Hamburgu z reprezentacją Niderlandów. Przy założeniu, że Polacy zdobędą gola - 10 zł będzie do odebrania następnego dnia podczas zakupów, czyli w poniedziałek. Kolejne mecze odbędą się w Berlinie z Austriakami - 21 czerwca i w Dortmundzie z Francją. Akcja promocyjna zaplanowana jest na cały czas trwania Euro 2024, do 15 lipca.

Wielka marka wycofuje się z Polski. Co z prawie 200 sklepami?
Obserwuj nas w
autor
Michał Górecki

Dziennikarz portalu BiznesINFO, gościnnie piszę dla Goniec.pl. Opisywałem relacje sektora samorządowego z NGO w trakcie i po kampanii wyborczej w 2018 r. Przez 3 lata pisałem o najciekawszych procesach karnych i cywilnych z południowej Polski. Zanim Justin Welby koronował Karola III, rozmawiałem z Brytyjczykami na Westminster, a po koronacji – z tymi skandującymi „Not my King”. Opisywałem drogę synodalną w Kościele Powszechnym i jej lokalne ścieżki w polskich parafiach. Współpracowałem z reprezentantami firm dealerskich, żeby opisać przemiany gospodarcze i społeczne z przełomu wieków i zrelacjonować najbardziej efektywne praktyki marketingowe. Jeśli nie odbieram, to znaczy, że jestem z psem w lesie.
[michal.gorecki@biznesinfo.pl]

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat