Kaufland wprowadził niebieskie paragony. W Lidlu też mają się pojawić
Kaufland zdecydował się na wprowadzenie niebieskich paragonów. Jak się okazuje, zmiany dotyczą całej grupy Schwarz, dlatego podobne zmiany czekają także sklepy Lidl.
Eko-paragon w Kauflandzie
Grupa Schwarz, w której skład wchodzi m.in.: Kaufland i Lidl od pewnego czasu wprowadza w schemat swojego funkcjonowania ekologiczne rozwiązania. Jednym z nich jest wprowadzenie na przełomie lutego i marca szaro-niebieskich paragonów.
Jak podaje portal wiadomoscihandlowe.pl, rozwiązanie będzie funkcjonować nie tylko w Polsce, ale również w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Czym są niebieskie paragony i dlaczego są ważne dla eko-polityki grupy Schwarz?
Kaufland zachwala swoje niebieskie paragony. Sieć sklepów w komunikacie podkreśla, że jest to papier termiczny i pochodzący z odpowiedzialnej gospodarki leśnej. Klienci mogą być spokojni o ewentualne blaknięcie paragonu, bowiem jest on na nie odporny.
Co więcej, paragon Kauflandu jest produkowany bez chemicznych dodatków i wybielaczy. Niemiecki dyskont podkreśla, że jest on wręcz innowacyjny.
Podobne zmiany w Lidlu
Paragony produkowane na niebiesko-szarym papierze nie zostały wprowadzone we wszystkich sklepach. Jak przyznaje cytowana w komunikacie Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w Kauflandzie, jest to program pilotażowy.
Nie ulega wątpliwości, że niebieskie paragony będą stopniowo wprowadzane w innych lokalizacjach. Maja Szewczyk przyznaje, że paragony pojawią się także w innych lokalizacjach sklepów grupy Schwarz.
Grupa Schwarz jest jednym z największych sprzedawców detalicznych w Europie. Pod jej skrzydłami znajdują się popularne w Polsce sieci sklepów Lidl i Kaufland. Obecnie grupa Schwarz rozwija swoją działalność w Stanach Zjednoczonych.
Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na redakcja@biznesinfo.pl