Konferencja marketingowa “Tigers United 7 - Rewolucja AI” już 13 czerwca!
13 czerwca odbędzie się kolejna edycja konferencji, która od lat zrzesza środowisko marketerów i społeczność Tigers. Tematem przewodnim eventu będzie sztuczna inteligencja i automatyzacja. Wydarzenie zostanie przeprowadzone w formule online nadawane na żywo ze studia.
Tigers United 7 - Rewolucja AI
Konferencja to odpowiedź na zapotrzebowanie na wydarzenie marketingowe pełne wartościowych treści o AI, które już teraz rewolucjonizują pracę w marketingu. Selektywnie dobierane prelekcje i paneliści pokażą, że AI w pracy to coś więcej niż korzystanie z Chatu GPT do tworzenia treści. To konferencja pełna edukacyjnego mięsa, które przekaże kluczowe kompetencje dla osób z każdego szczebla zaawansowania - od specjalistów, managerów, po founderów.
Wydarzenie zostało podzielone na 2 bloki tematyczne, w których odbywają się prelekcje, panele dyskusyjne i sesja commentary: Marketing i AI. Dzięki temu, każdy uczestnik ma szansę nie tylko przejść przez interesujące go obszary, ale również usłyszeć perspektywę kluczowych marketingowych graczy.
foto
Tigers United 7 skupi się wokół marketingu i możliwości związanych z jego automatyzacją, a następnie na najnowszych wdrożeniach z zakresu AI. Eksperci opowiedzą o tym, jak sztuczna inteligencja wpływa na branżę i jakie niesie możliwości. W czasie konferencji poruszone zostaną tematy z zakresu: zarządzania zespołem; zarządzania danymi w biznesie; potencjału twórczego, który aktywuje AI; automatyzacji marketingowych; zarządzania czasem; kwestii prawnych; botów i najnowszych wdrożeń programowych, które dają nowe możliwości marketingowcom.
Ostatni element konferencji to sekcja commentary, którą poprowadzi Karolina Kawska (CXO Tigers). Podczas panelu zaproszeni praktycy z wieloletnim doświadczeniem będą komentować zaprezentowane rozwiązania, dzieląc się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami.
“Jako Tigers zmieniamy zasady gry i nie tylko adaptujemy się do dynamicznych warunków rynkowych, ale sami je wyznaczamy. W czasach rewolucji AI, kluczowe jest skupienie się na rozwiązaniach, które naprawdę działają. Podczas konferencji nie będziemy powtarzać sloganów o tym, że AI zabierze pracę marketerom. Skoncentrujemy się na konkretnych technikach i narzędziach, które warto wdrożyć, aby odnieść sukces w dobie AI!” – zapewnia Michał Iwan, Marketing Manager w Tigers.
Bilety oraz więcej o wydarzeniu można znaleźć na: https://www.tigersunited.pl/