BiznesINFO.pl Polska i Świat Ważny komunikat Lidla, wystarczy spełnić jeden warunek, aby skorzystać. Klienci są zachwyceni
Wikimedia/Mateusz Giełczyński, (CC BY-SA 3.0)

Ważny komunikat Lidla, wystarczy spełnić jeden warunek, aby skorzystać. Klienci są zachwyceni

3 września 2020
Autor tekstu: Wiktoria Pękalak

Lidl kusi promocjami

Niemiecka sieć sklepów Lidl zdecydowanie dba o swoich klientów i wydaje się być marką bardzo świadomą. Świadczy o tym chociażby fakt, że promuje zdrowe wybory żywieniowe tworząc często wartościowe promocje na owoce i warzywa. Ponadto pracownicy sieci są szkoleni z zakresu obsługi nieletnich, dlatego w Lidlu o wiele częściej niż w innych sklepach ekspedienci pytają o dowód. Nieletni nie kupią w Lidlu nawet piwa bezalkoholowego, co jest dość kontrowersyjną postawą ze strony sklepu, ale świadczy jednocześnie o tym na jak silnych zasadach zbudowana jest marka.

Lidl przygotował specjalną promocję dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny. Już od czterech lat jej posiadacze mogli liczyć na 10-proc. rabat. W tym miesiącu mając kartę dostaniesz kolejny upust w wysokości 20 proc. na owoce, ponieważ oferty łączą się. Karta Dużej Rodziny jest niezwykle opłacalna, ponieważ Lidl często kieruje swoje promocje do jej posiadaczy.

Decyzja sklepu wynika z rozpoczęcia roku szkolnego. Jak wiadomo ten czas zawsze jest niezwykle wymagający finansowo dla rodziców, którzy muszą zakupić swoim dzieciom nie najtańsze wyprawki. Lidl dostrzega zmartwienia rodziców, dlatego stara się jak choć trochę odciążyć rodzinny budżet.

Mało kto wie, że Lidl współpracuje z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej właśnie w ramach Karty Dużej Rodziny, dzięki której rodziny mogą kupować taniej produkty z aż 7 grup asortymentowych w sieci Lidl.

Posiadacze karty będą mogli zakupić świeże owoce i warzywa dostępne w Ryneczku Lidla, pieczywo, środki czystości, art. spożywcze dla dzieci, kosmetyki i wiele innych z dziesięcioprocentowym rabatem, do którego dojdzie kolejny 20-proc. rabat na świeże owoce.

<

Obserwuj nas w
autor
Wiktoria Pękalak

Redaktor Biznesinfo. Absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, student filozofii. Wcześniej w miesięczniku "Teatr". Niestrudzenie projektuje zasadę ekwiwalencji z osi odbioru na oś kombinacji.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat