Lidl poinformował klientów o zmianach w funkcjonowaniu sklepów. Zakupy będziesz robił zupełnie inaczej
Lidl zapowiada zmiany
Lidl wydał we wtorek komunikat, w którym zapewnia swoich klientów, że w sklepach nie zabraknie towaru, a ewentualne brak towarów zostaną uzupełnione.
W komunikacie, o którego treści informują wiadomoscihandlowe.pl sieć zapowiada wprowadzenie dodatkowych środków zabezpieczających w kolejnych sklepach, np. poprzez ograniczenie liczby klientów, którzy mogą jednocześnie przebywać w sklepie.
- Wprowadzenie ograniczenia ilości osób przebywających w jednym czasie w sklepach w wybranych lokalizacjach również ma wspierać kwestie bezpieczeństwa. Będziemy obserwować na bieżąco rozwój sytuacji i reagować – zapowiada Aleksandra Robaszkiewicz, rzecznik prasowa firmy.
Robaszkiewicz podkreśla, że w każdym sklepie i biurze sieci dostępne są środki do odkażania, płyny antybakteryjne oraz instrukcje prawidłowego mycia rąk.
Lidl apeluje do klientów
Lidl zachęca również – poprzez komunikaty głosowe – do płatności bezgotówkowych oraz przestrzegania zasad wspierających bezpieczeństwo pracowników i klientów.
- Zachęcamy także do korzystania z kas samoobsługowych, kiedy jest to możliwe. Dla części naszych pracowników, którzy odpowiedzialni są za kwestie personalne firmy oraz wspieranie innych, zorganizowaliśmy szkolenia psychologiczne – tłumaczy Robaszkiewicz.
Na tym nie koniec, bowiem - jak zapowiada rzecznik firmy – Lidl nieustannie pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, które wpłyną na podniesienie komfortu pracy, w tym np. nad przezroczystymi osłonami pleksi, ochraniającymi pracowników w strefie kas, czy wyznaczeniu na podłodze linii kas miejsca obsługi klienta z zachowaniem bezpiecznej odległości.